Data limiet instellen

  • 16 April 2013
  • 2 reacties
  • 8421 keer bekeken

Is het ook mogelijk dat de data limiet een harde grens is? Je hebt bijv. een maand bundel van 1GB. Wanneer je 1GB verbruikt hebt dat dan je verbinding gewoon wegvalt (met vooraf een sms?)? Mocht je wel extra kosten willen maken dat je dan een sms stuurt om je verbinding weer open te zetten.

Zo kom je nooit voor "verassingen"  te staan.

Dit kan natuurlijk ook voor telefoon.


2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dit is niet mogelijk voor zo ver ik weet.

Je zou de mijnkpn app op je telefoon kunnen zetten. Met deze app kan je altijd zien hoeveel mb's en bel/sms tegoed je nog over hebt.

Kpn waarschuwt ook via een sms als het eind van je bundel nadert.

Ik heb een Lumia 920. KPN is nog niet zo ver dat ze dat kunnen aanbieden...

Android hield het zelf al bij, bij Windows Phone is het gewoon afwachten... vandaar ook deze vraag. Eigenlijk vind ik het raar dat het door mij voorgestelde manier wel kan werken als je in het buitenland zit, maar waarom dan niet in Nederland zelf? Niemand zit toch expres op een mega factuur verlegen?

Probeer het zelf wel een beetje in de gaten te houden, en ze sturen ook altijd wel een sms als op de helft en op 90 of 100% ofzo, dus er is wel iets van waarschuwing.

Met je bankpas kun je er toch ook voor kiezen dat je niet rood wil staan. Dan zou je in het slechtste geval een keer je boodschappen moeten laten staan in de winkel. Dit is net zoiets.

Reageer