Beantwoord

data limit bij roaming buiten EU

  • 20 June 2019
  • 9 reacties
  • 238 keer bekeken

ik wil gegevens beperken tot 50 euro als ik buiten de EU ben
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 June 2019, 10:40

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Zie https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/instellingen.htm
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @AgataK, Leuk dat je jouw vraag op het forum stelt. Welkom! @wjb heeft al een link geplaatst die je doorverwijst naar onze website. Heb je dit al doorgenomen? Wanneer je internetbescherming in het buitenland hebt aan staan, hoef je je geen zorgen te maken voor onverwachte internetkosten. Mocht je hier vragen over hebben, laat het ons vooral weten en dan lichten wij het toe!
Hoi Marina , mijn man is in Brazilië, hij gebruiken internet daar ... paar keer open en nu is 578 euro te betalen 😕 alles 4G is gestopt tot hij terug is .. dat is 2x gebeurde zonder waarschuwing, begrijp niet waarom kpn het niet eerder gestopt heeft ..
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @AgataK, Dan staat internetbescherming in het buitenland niet aan. Zou je zijn 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan zoek ik uit hoe dit heeft kunnen gebeuren. Hoe het kan dat internetbescherming uitstaat en hij geen waarschuwingen heeft gehad.
Reputatie 7
Badge +19
@AgataK Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Hoi sorrie een beetje druk hier , ik laat je ff weten groeten Agata
ok net gedaan
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @AgataK, Het klantnummer klopt niet. Je man kan het beste weer contact met ons zoeken wanneer hij weer in Nederland is en kijken we of er een regeling mogelijk is.
Hallo, ik heb ook die nr ***********maar deze is van mijn nr, ********** is voor mijn man maar hij heeft al gebeld en wanneer hij thuis is, zal hij opnieuw bellen om hierover te praten.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reageer