Beantwoord

data sim kaart overnemen

  • 25 November 2019
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Kan ik de datasim kaart (voor in de auto) overzetten ?

Kaart staat nu op naam van huidige werkgever, deze mijn nieuwe werkgever overnemen. Ik heb hiervoor een 09 nummer, deze kan ik niet invoeren bij het overzetten van de andere 06 nummers. 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 28 November 2019, 15:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @PaulineK , normaal gesproken zal er een contractovername plaats moeten vinden, neem hiervoor s.v.p. contact op met de zakelijke helpdesk.

Waarom kan je op de website wel de 06 nummers invoeren bij contract overname en niet het 09 nummer ???

Reputatie 7
Badge +15

@PaulineK Welkom op het forum. Wat @Jan-D zegt klopt inderdaad, het zou dan in dit geval gaan om een contractovername. Hoe je dit regelt vind je hier. Overigens lukt het mij wel om een 097 nummer in te vullen op de website in het contractovername formulier. Het 097 nummer bestaat uit 12 cijfers, worden deze ook alle 12 ingevuld? Mocht het toch niet lukken dan hoor ik dit natuurlijk graag! 

Gelukt, als ik nu de 12 cijfers invoer, pakt het systeem het.  Van de week niet… maar het werkt, ik ga er mee aan de slag.  Bedankt. 

Reputatie 7
Badge +15

@PaulineK Goed om te horen, dan moet het goed gaan komen op deze manier. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dit natuurlijk graag!