Beantwoord

Data sim only koppelen aan Mijn KPN, hoe doe ik dat?

  • 12 June 2021
  • 7 reacties
  • 321 keer bekeken

Om mijn KPN id te koppelen, moet ik een mobiel nummer opgeven, maar ik heb dat nummer niet. Dat kan op de factuur staan, maar daar heb ik een KPN id voor nodig. Op het contract staat het niet.

Graag adviesĀ 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 June 2021, 17:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Kees621213003Ā 

Een data sim heeft wel degelijk een telefoonnummer en het nummer begint met 097.Ā 

Je kunt Whatsappen met een 097-nummer, zie dit topic voor meer informatie:Ā Met Mobiel Internet: altijd en overal online ook whatsapp? | KPN Community.Ā 

Of wat ook kan bij een Apple: FaceTime.Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Kees621213003, welkom! Is het inmiddels gelukt? Je hebt inderdaad een 097-nummer aan een datasim gekoppeld. Staat het nummer niet op je contract? Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het gerust weten.Ā 

nou het lukt niet best, ik heb op het contract een nummer gevonden en dat staat ook op de sim kaart, ik heb de laatste reeks genomen. zoals in het plaatje. de factuur kan ik dus niet openen omdat mijn kpn niet gekoppeld is. kortom niet erg handig. de vraag is wat is mijn 097 nummer. ik hoop dat u kunt helpen.hgr kees

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb je screenshot even weggehaald i.v.m. de persoonlijke info, maar dat nummer lijkt inderdaad niet te kloppen. Wil jij het simkaartnummer en jouw adres eens in je profiel zetten? Ook graag de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer. Dat kan het beste onder de ā€˜persoonlijke opmerkingenā€™. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.Ā 

dag Marcia,

net gedaan, op het contract staat geen mobielnummer

Ā 

hgr KeesĀ 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb je een privƩbericht gestuurd met het juiste nummer. Laat je nog even weten of het gelukt is, @Kees621213003?

Dag Marcia,Ā 

Ā 

uiteindelijk is alles gelukt, bedankt voor de hulpĀ 

Ā 

hgr Kees