Beantwoord

Data verhoging sim only

  • 7 February 2019
  • 7 reacties
  • 238 keer bekeken

De data in de abonnementen is verhoogt neem aan dat dit ook geldt voor bestaande klanten?
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 February 2019, 11:34

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Helaas, dit is niet voor bestaande klanten. Alleen bij nieuwe klanten of als je gaat verlengen.

Zie ook: https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/nieuw-databundel-bij-bestaand-abonnement-467845
Slecht hoor !
Hallo @Clevegt en @SB72 ,
Helaas, dit is niet voor bestaande klanten. Alleen bij nieuwe klanten of als je gaat verlengen.

Dus ook voor bestaande klanten die verlengen.☺️
Ja heb nog niet zolang geleden verlengd
Reputatie 6
Badge +10
Hallo @Clevegt en @SB72 ,

Helaas, dit is niet voor bestaande klanten. Alleen bij nieuwe klanten of als je gaat verlengen.
Dus ook voor bestaande klanten die verlengen.☺️


Pfff, nog een taalfilosoof.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @SB72 , goed dat je jouw vraag hier stelt.

Helaas zijn de nieuwe abonnementen niet te bestellen op het moment dat je nog een lopend contract hebt. Je ben destijds een contract aangegaan met bepaalde voorwaarden. Binnen die voorwaarden kan je jouw bundel verhogen, maar met de abonnementen en opties die destijds golden. Je kan dus wel verhogen, maar niet met de nieuwe voorwaarden en abonnementen.

Mocht je hier meer over willen weten, bijvoorbeeld op welke kosten je zou uitkomen als je jouw bundel nu zou verhogen binnen je contract, dan hoor ik het graag! Vul in dat geval ook even jouw Forum profiel in met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer 😉
Reputatie 7
Badge +21
@SB72 , ik heb helaas nog geen reactie gehad. Ik ga er vanuit dat op jouw vraag inmiddels een antwoord gegeven is 😉

Reageer