Beantwoord

Databundel niet meer te veranderen

  • 9 February 2019
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Het is weer niet te geloven,ongeveer een maand geleden mijn abonnement verlengt
zijn de abonnements vormen veranderd meer data en 150 belminuten inplaats van onbeperkt bellen en 10 gig aan data en dat is niet meer te veranderen voor bestaande klanten(18 jaar ongeveer)in het verleden zijn er wel is meer van die rare fratsen geweest dat bestaande klanten niet mee genomen werd met veranderingen ,maak het van bestaande klanten nou ook is flexibel. waarom nou zo moeilijk wordt er een beetje moe van kpn!!!!!!!!!!!!
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 February 2019, 14:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Inplaats van onbeperkt bellen en 10 gig bedoel ik dat ik er voor twee jaar aan vast zit en dat ik ook meer data en 150 belminuten wil
Reputatie 7
Badge +30
Ha @D.E, welkom! Het is een beetje onduidelijk wat nu je vraag is. Klopt het dat jij een maand geleden hebt verlengd en nu gebruik wilt maken van de nieuwe abonnementen? Dat is inderdaad niet mogelijk. Op het moment dat je een contract met ons aangaat, wordt deze tussentijds niet aangepast. Je kunt helaas ook geen gebruik maken van aanbiedingen of andere abonnementen die we aanbieden, terwijl jij nog binnen je contract zit. Dat het zuur is, kan ik me voorstellen, echter kan ik daar op dit moment niets aan veranderen.
Hey marcia,
Dat was inderdaad de vraag,inderdaad zuur.
Bedankt voor het antwoord.