Beantwoord

Databundels KPN mobiel van 1GB naar 2 GB?

  • 11 June 2019
  • 6 reacties
  • 254 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ik heb van de week contact gezocht met een van de mensen van KPN via de chat.
Helaas ben ik daarin zeer slecht te woord gestaan en heb ik helaas geen antwoorden op mijn vragen gekregen. Wel vertelde die jongeman mij wel dat de 1GB databundels eruit gaan en automatisch (kosteloos) worden omgezet naar 2 GB. Vanaf 1 juni '19.
En dan krijg je dus met je verdubbelaar ipv 2 GB - 4 GB.
Maar wanneer gaat dat plaats vinden?? Worden wij daar ook van op de hoogte gesteld?
Klopt deze info wel?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 June 2019, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi JGF, welkom hier.

Ik zal mijn best doen om alles duidelijk uit te leggen. Als je abonnement nu 1 Gb heeft wordt dit 2 Gb, met de verdubbelaar dus 4 Gb.

Ik kijk dit graag specifiek voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Wanneer komt er ook zoiets voor de nog kleinere databundels zoals deze. 😉

Reputatie 7
Badge +24
Wanneer komt er ook zoiets voor de nog kleinere databundels zoals deze. 😉

Die van 1 Gb voor € 5.-. Wie weet, ooit. 😉 Voor nu staat er, zover ik weet, niets op de planning.
Reputatie 7
Wanneer komt er ook zoiets voor de nog kleinere databundels zoals deze. 😉Die van 1 Gb voor € 5.-. Wie weet, ooit. 😉 Voor nu staat er, zover ik weet, niets op de planning.
Nee, ik bedoel die van 1GB voor min €4,99. 😎
Hoi JGF, welkom hier.

Ik zal mijn best doen om alles duidelijk uit te leggen. Als je abonnement nu 1 Gb heeft wordt dit 2 Gb, met de verdubbelaar dus 4 Gb.

Ik kijk dit graag specifiek voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

En wanneer gaat dat plaatsvinden?
Ik zal mijn profiel nu aanvullen. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, dit zal bij jou ook gebeuren. Een precieze datum heb ik niet, vanaf juni wordt er elke maand een grote groep overgezet. Even afwachten dus.