Beantwoord

Dataverbuik niet inzichtelijk in mijnKPN (website en app)

  • 21 June 2021
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Reputatie 3

Ik heb nu al een tijdje het probleem dat mijn dataverbruik niet zichtbaar is op mijnKPN voor twee mobiele abonnementen. Het verbruik is niet zichtbaar in de app en ook niet op de website. Een enkele keer is het verbuik wel zichtbaar, maar dan eigenlijk altijd maar voor 1 van de 2 abonnementen. Beide zijn geen Unlimited abonnementen.


Wat kan ik hier aan doen?

icon

Beste antwoord door Lisa 22 June 2021, 21:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Langeeri! In de nieuwe app kan het inderdaad een beetje verwarrend zijn. Er is standaard één abonnement ‘uitgelicht’ als je de app opent. Van dit abonnement zie je meteen het verbruik. Als je een ander abonnement selecteert -en dan even wacht- kun je ook van dit abonnement het verbruik zien. Het kan soms even duren voordat het zichtbaar is. In de browser zou het meteen zichtbaar moeten zijn. 

Omdat je schrijft dat je het helemaal niet kunt zien, vraag ik me af wat je wel ziet van die overige twee abonnementen. Kun je bijv. wel de facturen bekijken? :thinking:
Plaats eventueel een printscreen (zonder persoonsgegevens), zodat ik een beter beeld krijg van de situatie. Voorbeeld: 

 

Kun je daarnaast vertellen op wat voor telefoon je kijkt en welke browser je gebruikt? 

Dit is hoe het er bij mij uitziet als ik MijnKPN open in Google Chrome

Â