Beantwoord

Datum van overname nummer

  • 31 October 2019
  • 2 reacties
  • 120 keer bekeken

Einddatum contract is 19-11-2019 en de eerstmogelijke overnamedatum is 24-11-2019 Waarom is dat, mijn contract eindigt toch op de 19e?
 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 31 October 2019, 16:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Ilona69, welkom op het forum. Als ik je goed begrijp gaat het over het meenemen van jouw telefoonnummer naar een andere provider? Ik heb nog geen gegevens van je, dus op dit moment kan ik enkel gissen. Het kan zijn dat de aanvraag bij de andere provider na de 19e van de vorige maand is gedaan, bij het beëindigen van een contract (met of zonder nummerbehoud) wordt altijd een maand opzegtermijn aangehouden. Het kan zijn dat dat de oorzaak is.

Of dat het ook echt is kijk ik graag voor je na, zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen invullen zodat het 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”)? Als je dat gedaan hebt kan je hieronder een reactie plaatsen, dan weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Reputatie 7

Hoi @Ilona69, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik hoop dat het inmiddels duidelijk is, als ik toch nog iets voor je kan doen hoor ik het graag.