Beantwoord

De factuur van je telefoon/aankoopbewijs

  • 15 September 2020
  • 7 reacties
  • 173 keer bekeken

Badge

Hallo, waar kan ik de factuur vinden van mijn nieuwe telefoon iPhone! 8 plus?

Ik ben hem kwijt, hij ligt ergens op de bodem van de sloot. En de verzekering wil graag een bonnetje zien van deze telefoon.

 

Dank je…

 

icon

Beste antwoord door In de sloot 27 September 2020, 13:01

Bekijk origineel

7 reacties

In de mail? Anders even gegevens aanvullen in je profiel zodat een medewerker je over enkele dagen kan helpen.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @In de sloot en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden! Ben je in dit geval op zoek naar het aankoopbewijs van je toestel? Dat kan ik voor je regelen zodat je dit door kunt geven aan de verzekering. Zou je daarvoor je forumprofiel in willen vullen? Alvast bedankt. 

Badge

Dank je wel voor het reageren. Mijn profiel is al ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +12

Geen punt @In de sloot :) Zou je bij je profiel bij de persoonlijke opmerkingen nog de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN in kunnen vullen en het desbetreffende 06 nummer (ter verificatie)? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel @In de sloot :) Ik heb je een mail gestuurd met daarin de kopie van je contract en de waarde van het toestel! Laat je me weten of je deze in goede orde hebt ontvangen?

Badge

Perfect. Dank je wel..

 

gr. 

Reputatie 7
Badge +12

Graag gedaan en fijn om te lezen dat je dit in goede orde hebt ontvangen! Hopelijk zorgt dit er voor dat dit via je verzekering naar wens wordt afgehandeld :) Ik ga dit topic nu sluiten maar mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral aan.

Reageer