Beantwoord

De nieuwe 2019 tarieven voor een abonnement die in Nov 2018 afgesloten is

  • 19 February 2019
  • 3 reacties
  • 266 keer bekeken

Hoi!

Hier wil ik vragen hoe zit het met het overstappen van de oude abos(afgesloten voor Feb 2019) naar de nieuwe? Ik heb mijn contract in Nov 2018 afgesloten met Zorgeloos (ik denk Standart) met onbeperkt min. en 25/50 gb mobiel data. Vanwege overstap die gaat in vanaf 22 Februari en ik wil echt graag van de nieuwe voorwaarden profiteren dus de data verdubbeling te krijgen. Ik heb naar de klantenservice gebeld en de consultant zei dat alle bestaande klanten krijgen de verdubbeling(de nieuwe voorwaarden) automatisch zonder iets extra te doen, maar in de press-releases lees ik dat de nieuwe voorwaarden gelden alleen voor nieuwe aansluitingen na Feb 2019. Dus wat is waar en kan ik mijn abonnement, die per 22 Feb officieël begint maar in Nov 2018 afgesloten is, met de nieuwe voorwaarden gebruiken (dus met 50/100 gb data ipv 25/50)?

Bedankt voor de reactie!

Groeten,
Aleksan
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 February 2019, 18:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @tgyy, welkom! Je krijgt het abonnement wat op je contract staat! Dat zijn dus nog de oude en niet de huidige. Je kunt wel gebruik maken van KPN Compleet als je ook vaste diensten afneemt. Je krijgt dan een verdubbeling van je minuten/sms/MB's. Maar je krijgt dus niet het aantal MB's als de huidige propositie, daar jij het abonnement bent aangegaan op de oude propositie. Niet het antwoord wat je wilde, maar hopelijk wel verduidelijking!
Nou ja, ik vind het erg vervelend en niet echt klantvriendelijk, maar ik heb al de overeenkomst geaccepteërd. Blijkbaar is er niks verder te doen maar 2 jaren op nadelige voorwaarden te blijven. Ik hoop degene die de regels uitdenken zullen op een moment deze regeling veranderen zo allemaal kunnen in de toekomst teminste naar dezelfde prijs-range zijn abo omzetten in zulke situaties. Anders - ik heb mijn les geleërd. Geen vroeger verlengingen meer! Een erg zure les!

Bedankt voor de info in ieder geval!
Reputatie 7
Badge +30
Ja, ik kan me zeker voorstellen dat dit heel rot is! Wellicht gaan we in de toekomst nog zaken wijzigen, maar voorlopig is dit hoe het is 😞.