Beantwoord

Deblokkadeslot opheffen

  • 14 September 2019
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

Kan iemand mij helpen om de Deblokkadeslot op te heffen. Kan dit niet zelf, moest contact opnemen met de provider!

Bvd 👍🏻

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 September 2019, 19:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Hoi @InTheWinningMood, welkom op het forum. Het deblokkadeslot kan je inderdaad zelf niet opheffen, maar dat kan ik wel voor je doen 🙂 Daarna zal je de blokkades zelf kunnen wijzigen via payinfo.nl. Ik zie dat je al een aantal gegevens op je forumprofiel hebt geplaatst, om de slot op te heffen heb ik nog 2 toevoegingen nodig, namelijk het 06-nummer zelf en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen"). Als je daarna hieronder laat weten dat je dat gedaan hebt kan ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Hoi @InTheWinningMood, ik heb nog geen reactie van je gezien, ook de gegevens zie ik nog niet op je profiel staan. Als ik hiervoor nog voor je aan de slag kan hoor ik het graag.
Al opgelost, nog bedankt voor de berichten en de info hierin 👍🏻
Reputatie 7
Helemaal goed, fijn dat het is opgelost @InTheWinningMood 👌 Graag gedaan en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.