Beantwoord

Doorbetaald voor toestel dat al is afbetaald.

  • 8 May 2019
  • 5 reacties
  • 175 keer bekeken

Nu mijn toestel wat lastig begint te doen dacht ik even te kijken naar een nieuw toestel met bijbehorend contract. Blijkt dat ik al sinds november 2017 een nieuw contract kon afsluiten maar waarom zou ik weer die extra kosten betalen, toestel is afbetaald en werkt nog prima.
Je voelt het al aankomen, ik bekijk mijn rekening en betaal zelfs een paar euro per maand meer dan toen ik nog mijn telefoon afbetaalde en als ik nu een nieuw contract met toestel neem ben ik goedkoper uit !!!
Toen ik belde vandaag om een en ander te vragen kreeg ik te horen dat ik het zelf maar in de gaten had moeten houden, maar van een bedrijf wiens naam begint met Koninklijke vind ik dat wel een tegenvaller.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Dennis27 15 May 2019, 12:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Dennis27 De gedachte 'dat je het zelf maar in de gaten had moeten houden' kan ik begrijpen vanuit het perspectief dat je regelmatig je contract en rekeningen wilt controleren en aan de bel trekt als je denkt dat er iets niet klopt. Zonder die context gaat het wel erg kort door de bocht en de toon klinkt natuurlijk niet heel prettig. Uiteraard is het niet de bedoeling dat je blijft doorbetalen voor een toestel dat al is afbetaald. Je hoort hier duidelijk en vriendelijk over geïnformeerd te worden. Vanzelfsprekend is er een oplossing voor. Ik kan je in contact brengen met een achterliggende afdeling, die dit kan corrigeren én eventueel samen met jou kan kijken naar een nieuw toestel / verlenging.

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hoi Bart,

Dank je voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld...
Reputatie 7
Badge +20
Dank je, @Dennis27 Ik heb je verhaal doorgezet naar een achterliggende afdeling. Deze zal contact met je opnemen, binnen enkele dagen, om de oplossing met je te bespreken!
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Dennis27 Ik zie dat je inmiddels in gesprek bent met een collega. Ik ga er vanuit dat alles duidelijk is en in orde wordt gemaakt? Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.
Hoi @Bart_

Klopt helemaal, ik werd maandag al eind van de middag gebeld en ben meer dan tevreden over het resultaat van dat gesprek.

Reageer