Beantwoord

Doorbetalen toestel na einddatum contract

  • 12 January 2021
  • 7 reacties
  • 56 keer bekeken

wij hebben inmiddels ook de looptijd van het conract erop zitten.

de telefoon is inmiddels betaald en versleten. batterij moet om het uur geladen worden.

hoe kunnen we het abonnement opzeggen of een nieuw abonnement afsluiten incl. nieuwe telefoon.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 17 January 2021, 20:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

ik met verbazing de reactie van KPN gelezen! hoe kan ik ook de teveel betaalde telefoonkosten terug vragen. mochten wij inderdaad teveel betaald hebben dan noem ik dit geen oplichting maar diefstal. ik heb op 19 jan een video gesprek met een van de medewerkers van KPN. dit om het contract dat inmiddels is afgelopen voort te zetten in een contract met alleen een sim-kaart. de telefoon dan in een keer kopen bij KPN of elders.

kijken wat de reactie is op 19 januari

groeten huybenhof

Hallo Maja,

hoe moet ik de door ons te veel betaalde telefoonkosten vanaf 2017 tot en met 2020 terugvorderen?

zoals eerder omschreven gaan wij 19 jan 2021 het abonnement omzet naar alleen een simkaart. mogelijk kopen we dan in een keer ook de telefoon bij KPN.

ik zie graag je reactie tegemoet!

gr Huybenhof Paul

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Huybenhof, uit je eerdere reactie maakte ik in eerste instantie op dat je dit tijdens het gesprek op de 19e wil gaan bespreken, maar ik besef nu dat je dit niet zo gezegd hebt, excuus!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Ik ga jouw situatie dan doorsturen naar een achterliggende afdeling die hier op korte termijn bij je op terug zal komen :slight_smile:

 

beste Maja,

conform verzoek hierbij mijn profiel waarom je gevraagd hebt.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb je even een eigen topic gegeven @Huybenhof, dat lijkt me iets makkelijker en duidelijker :slight_smile:

Zou je het betreffende mobiele nummer nog in willen vullen in het opmerkingsveld van je profiel? Zie heb daar nog niet staan!

goede morgen Maja.

het mobiele nummer waar het over gaat is *** klantnummer is *** ten name van J M rijkx E-v Te Meij

machtigingskenmerk is ***

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt!

Dit contract is afgesloten zonder toestellening, je betaalt vanaf 2018 alleen kosten voor het abonnement zelf. Je toestel is gekocht bij het abonnement daarvoor, dat liep van 2016 tot en met 2018 :slight_smile: