Beantwoord

Doorschakelen Iphone 8

  • 30 January 2020
  • 6 reacties
  • 103 keer bekeken

Hallo,

 

Ik probeer al een tijdje om het doorschakelen op mijn Iphone 8 actief te krijgen, en heb jullie forums doorgelezen van mensen die het zelfde probleem hebben, maar niks werkt bij mij.

Zou er wellicht iemand kunnen meekijken wat er aan de hand is? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 January 2020, 16:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @jillertjan ,

 

Balen dat doorschakelen niet werkt. Direct doorschakelen activeer je op de volgende manier: **21*[tel.nr.]#[groene beltoets], of als je belt via VoLTE: *21*[tel.nr.][groene beltoets] Omdat jij aangeeft dat het met *21* niet werkt, wil je het eens proberen met **21* en een # na het telefoonnummer?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @jillertjan. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat Noordzee al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Ben je hiermee geholpen? We horen graag van je!

Helaas werkt geen van bovengenoemde oplossingen. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat het nog steeds niet gelukt is. Wellicht vindt je het antwoord waarnaar je op zoek bent op deze pagina van Apple. 

Reputatie 7
Badge +21

Is het inmiddels al gelukt om het doorschakelen op mijn Iphone 8 actief te krijgen?

Reputatie 7
Badge +21

Is het inmiddels al gelukt om het doorschakelen op mijn Iphone 8 actief te krijgen?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!

Reageer