Beantwoord

Doorschakelen uitzetten op iPhone SE

  • 28 April 2019
  • 6 reacties
  • 865 keer bekeken

Hallo Ik ben in bezit van een IPhone SE en wil het doorschakelen naar een ander mobielnummer stopzetten.
Ik heb via jullie site e.e.a. opgezocht en van alles al geprobeerd met ## ** op telefoon doorschakelen uitzetten…...… hierbij blijft wel een icoontje bij doorschakelen doordraaien ...….maar lukt niet om de doorschakeling uit te zetten. ……….HELP !!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 30 April 2019, 09:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Jan de Bouwer

ga naar Instellingen:




Bij mij bleeft ie ook draaien, maar je ziet hierboven dat het schuifje op “0” staat.

Anders even de telefoon even opnieuw opstarten, en het nogmaals proberen.
Bedank Dennis, maar het probleem blijft bestaan en bij doorschakelen blijft icoontje doordraaien.
Reputatie 7
Badge +22
Dat is vervelend, heb je je telefoon eens een reset gegeven? Let wel op dat je een backup hebt gemaakt van je telefoon!



Als dit niet werkt, dan denk ik dat er iets mis is met je iOS versie. Anders zou ik het niet weten.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jan de Bouwer Is het inmiddels al opgelost? Bel je toevallig ook via 4G, het zogeheten VoLTE-bellen? Ik denk dat het daar in zit: zou je deze pagina eens willen doornemen en willen kijken of je hier iets aan hebt?
Reputatie 7
Badge +22
Hallo @Jan de Bouwer Is het inmiddels al opgelost? Bel je toevallig ook via 4G, het zogeheten VoLTE-bellen? Ik denk dat het daar in zit: zou je deze pagina eens willen doornemen en willen kijken of je hier iets aan hebt?
@Bart_ die link die jij hebt geplaatst is precies dezelfde handeling die ik bovenaan heb gezet met plaatjes. 😉 Want ik heb ook even naar die link gekeken. 👍🏼
Reputatie 7
Badge +20
Onder het kopje 'USSD-codes' staan een aantal handmatig in te voeren codes, waaronder codes voor 4G. Mijn idee is dat we het daar moeten zoeken.

Reageer