Beantwoord

dossier opvragen

  • 28 January 2020
  • 3 reacties
  • 590 keer bekeken

Hallo,

Is het nog steeds mogelijk om oude contracten van de mobiele telefoon op te vragen? Ik heb net 2x contact gehad met de klantenservice maar beide keren werd beweerd dat oude gegevens niet meer terug te vinden zijn en ook niet bewaard worden. Ik zou heel graag mijn dossier willen inzien van alle jaren dat ik al klant ben. Moet ik dan een schriftelijke aanvraag indienen?

 

Met vriendelijke groet,

Raquel 

icon

Beste antwoord door Bart_ 30 January 2020, 13:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Raquelle Je kunt je dossier uiteraard opvragen, maar dat moet inderdaad wel per brief. Het werkt als volgt: 

 


Verzoeken voor het opvragen van een kopie dossier kunnen worden verzonden naar:

  • KPN Mobiel
    t.a.v. CMU / Team 1
    inzake opvragen dossier
    Postbus 13500
    9700 EG Groningen


In dit verzoek dient je de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft.
    • Bij meerdere producten/aansluitingen dienen alle producten/aansluitingen vermeld te worden.
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs
    • LET OP: Laat de klant voor het versturen van een kopie van het legitimatiebewijs gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Ik heb mijn dossier per brief opgevraagd (met kopie id!) maar krijg per mail alleen een overzicht van mijn abonnementen. Ik heb gebeld en gevraagd om een kopie van de contracten. Ik krijg vage antwoorden en moet weer wachten. Er wordt geen termijn genoemd. 

Beste KPN, 

Ik heb op 3 juli mijn dossier per brief/ met kopie id opgevraagd. Maar nog steeds geen reactie. Brief is verstuurd naar:

CMU / Team 1 

inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Wanneer krijg ik het volledige dossier toegestuurd? Graag hoor ik van jullie een uiterste datum.

Alvast bedankt. 

Reageer