Beantwoord

Dreiging via telefoonnummer

  • 17 January 2020
  • 6 reacties
  • 202 keer bekeken

Ik krijg net een vreemd dreig telefoon wat moet ik doen? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 January 2020, 08:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik krijg net een vreemd dreig telefoon wat moet ik doen? Het nummer is 0646108066

Reputatie 7
Badge +28

Niet opnemen. Als je gebeld wordt op je mobiele nummer, dan kun je dat nummer blokkeren via jouw telefoon. 

Reputatie 7
Badge +28

Overigens komen ook uit Frankrijk en Engeland meldingen binnen over dat telefoonnummer: 

VF1KZ5G0646108066 - Demander un rapport. - VIN-Info

 

https://fr.vin-info.com › cheque-vin-gratuit › VF1KZ5...

 

Vertaal deze pagina

VIN: VF1KZ5G0646108066. Marque: VF1KZ5G0646108066. VIN-Info. A propos de nous · Actualité / BLOG · Le contact. Soutien. Signaler véhicule volé · Notifier ...

 

 

 

Who called me? - 0646108066 - Reverse phone lookup

 

https://phone-reverse-lookup.com › who-owns-this-nu...

 

Vertaal deze pagina

Fully complete search. If you just received a phone call from a private and anonymous phone number and looking to find out who called you, you can use Who ...

Reputatie 7
Badge +21

Hi @christian-marga evers, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een nummer dat je niet kent, en blijkbaar ook bekend staat als een nummer dat overlast veroorzaakt, zou ik inderdaad niet opnemen. Wil iemand jou echt bereiken? Dan spreken ze wel een voicemail in. Verder kan je het nummer inderdaad blokkeren, wanneer dit telefoontje op je mobiele toestel binnenkomt. Wanneer je hem op je mobiele telefoon toevoegt als nummer (onder bijv. de naam: niet opnemen!) en deze blokkeert kan diegene jou niet meer bellen en kan je ook niet per ongeluk opnemen bijvoorbeeld. 

Reputatie 7
Badge +28

Niet opnemen. Als je gebeld wordt op je mobiele nummer, dan kun je dat nummer blokkeren via jouw telefoon. 

@christian-marga evers 

Is het blokkeren van dit nummer op jouw telefoon gelukt? Heb je nog aanvullende hulp nodig? 

ik word gebeld door nummer 064