Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Dual sim kaart voor horloge

Reputatie 1
Hoe kan ik een dual sim kaart aanvragen voor mijn telefoon en telefoon horloge??
icon

Beste antwoord door Paul_ 6 juli 2016, 10:13

Hoi @DanielAalders3, wat Sjors aangeeft klopt inderdaad.

Een Duo SIM-kaart is niet bedoeld voor gelijktijdig gebruik van twee toestellen(smartwatch). De kosten voor een Duo SIM-kaart is eenmalig €40,-.

Op deze pagina vind je nog wat meer uitleg over de verschillende SIM-kaarten.

Ik heb verder niets meer van je gehoord @DanielAalders3 dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord! Als je verder nog vragen hebt weet je ons te vinden.

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hoi Daniel,

Ik zou zelf geen Dual Simkaart aanvragen is ik jou was. Het probleem met Dual Sim is dat slechts 1 van beiden apparaten tegelijkertijd actief kan zijn op het netwerk.

Dat gezegd te hebben: Je kan de dual simkaart via mijnKPN bestellen:
https://mijn.kpn.com/#/service/simkaart/aanvragen
Reputatie 7
Badge +29
Dit is dus de reden waarom ik een smartwatch zonder simkaart heb. Ik heb geen zin om extra te betalen voor een abonnement en via Bluetooth en WiFi heb je ook zo goed als alle functies
Reputatie 1
das dus niet wat ik bedoel, wat u aangeeft is een nieuwe abbonoment voor een tweede toestel..
wat ik bedoel is twee sim kaarten die same op 1 nummer gaan zodat ik een keuze kan maken als de telefoon gaat dat ik of mijn horloge opneem of telefoon..

en nee mijn horloge werkt niet op bluetooth,
Reputatie 7
Badge +14
Dat kan helaas niet met Dual sim. Ze hebben wel beiden hetzelfde nummer(Zelfs hetzelfde simkaart nummer). Maar je kan niet tegelijkertijd aangemeld staan op het netwerk.

KPN heeft helaas geen (consumenten) diensten waarmee je meerdere simkaarten met hetzelfde telefoon nummer tegelijkertijd op het netwerk kan hebben met hetzelfde abonnement.

Dat gezegd te hebben, met een eigen telefoniecentrale kun je het waarschijnlijk wel doen, maar dan zit je aan duurdere (zakelijke) oplossingen vast(1 centraal nummer die gelijktijdig de call aanbied bij 2 telefoon nummers(Simultaneous Ring), met 2 abonnementen. De eerste die opneemt krijgt de call). Dit betekend voor de buitenwereld dat er maar 1 nummer zichtbaar is. Een oplossing als dit kost naast een aardige bak geld en ook een boel kennis.
Reputatie 7
Badge +21

Een Duo SIM-kaart is niet bedoeld voor gelijktijdig gebruik van twee toestellen(smartwatch). De kosten voor een Duo SIM-kaart is eenmalig €40,-.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb verder niets meer van je gehoord @DanielAalders3 dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord! Als je verder nog vragen hebt weet je ons te vinden.

Reageer