Beantwoord

Dubbel betaald KPN mobiel toestel

  • 9 January 2020
  • 4 reacties
  • 112 keer bekeken

Goedemorgen

ik heb op 30 november een Samsung s10 gekocht en direct betaald via i deal 601 euro

vandaag 9 januari is er weer een bedrag van 580 euro van mijn rekening afgeschreven dus ik heb nu 

twee keer voor mijn toestel betaald. Wilt u mij dit bedrag retourneren 

 

icon

Beste antwoord door Nadia 18 January 2020, 12:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hey @Jilles11, welkom op het KPN forum. Dat is niet de bedoeling! :scream: Uiteraard krijg je het teveel betaalde geld terug. Je ontvangt van mij een privébericht met een mailadres. Zou je het betaalbewijs van je iDEAL-afschrijving naar mij willen sturen? En, om je gegevens in te zien heb ik de: naam van de contractant, postcode + huisnummer en mobiele nummer nodig. Wil je die aanvullen in je forumprofiel? Ik hoor graag van je :)

Reputatie 7

Hey @Jilles11. heb je mijn bericht nog gelezen? Ik help je graag. Hoop snel van je te horen :) 

 

We hebben je mail met de gegevens ontvangen, @Jilles11 .  Ik neem het vandaag even over van @Nadia .

Ik stuur je gegevens naar een collega en we gaan proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.

Reputatie 7

Je ontvangt een creditering, @Jilles11. Excuses voor het ongemak :tired_face:
Heel veel plezier van je nieuwe toestel!  

Reageer