Beantwoord

Dubbel zoveel data bij Hussel?

  • 28 October 2019
  • 14 reacties
  • 7659 keer bekeken

Hallo kpn,

Aangezien jullie de abo pakketten recent hebben gewijzigd met hussel is mn vraag of de mbs bij verlenging nog steeds worden verdubbeld? Ik heb kpn compleet. En is bij dat unlimited data 20 gb in buitenland dan ook dubbel naar 40 gb? 

 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 30 October 2019, 09:08

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hallo kpn,

Aangezien jullie de abo pakketten recent hebben gewijzigd met hussel is mn vraag of de mbs bij verlenging nog steeds worden verdubbeld? Ik heb kpn compleet. En is bij dat unlimited data 20 gb in buitenland dan ook dubbel naar 40 gb? 

Nee. Bij hussel heb je geen dubbele data.

@Nick83  dus als ik 20gb pakket pak wel dubbel naar 40 gb ? En dan enkel 20gb te gebruiken in eu?

 

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83  dus als ik 20gb pakket pak wel dubbel naar 40 gb ? En dan enkel 20gb te gebruiken in eu?

 

Een 20 gb pakket bij hussel blijft een 20 gb pakket. Zowel in Nederland als int buitenland. Het verdubbelen van data is gewoon voltooid verleden tijd.

@Nick83  ja had al begrepen van kpn dat verdubbelling vvt is hahahahaha helaas voor mij. Bedankt voor je hulp👍👍👍

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Roger p, bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je jouw abonnement nu gaat wijzigen, veranderen je husselvoordelen. Je gaat dan namelijk gebruik maken van de KPN Hussel voorwaarden, en niet meer (of deels) van KPN Compleet. Dus dat betekent dat je de dubbele data gaat verliezen.

Maar wijzig je niks, dan blijft het gewoon op deze manier doorlopen. Dus wil je de dubbele data behouden, dan laat je het lekker zo :slight_smile:

Heb je hier nog andere vragen over? Dan hoor ik het graag!

 

Wow! Dit wist ik niet. Wat een verslechtering voor bestaande klanten!

Reputatie 6
Badge +2

Gewoon je Zorgeloos abo blijven behouden en vooral niet gaan Husselen, want Hussel is in alle opzichten een achteruitgang. 

Via chat werd mij beweerd dat ik niet terugkon naar mijn oude abbo op basis van het herroepingsrecht.

Via de telefoon is het wel gelukt.

Bellen dus!

 

Ik was ineens mijn 30GB data kwijt.

 

Het zou KPN sieren om in de verkoopfunnel van KPN Hussel, bestaande klanten met dikgedrukte en rode tekst te waarschuwen voor het vervallen van de ‘dubbel zoveel data’ en andere ‘loyaliteitskortingen’.

Ik kom er nu (achteraf) ook net achter dat bij Hussel het dubbele data voordeel komt te vervallen.

Dat wordt inderdaad niet duidelijk vermeld bij het aanpassen van het abonnement.

Inderdaad helaas een behoorlijke versobering van de voorwaarden.

 

Vandaag geprobeerd binnen het bestaande contract een 4K ontvanger aan te vragen, niet mogelijk.  4K ontvanger kan alleen met Hussel. En dan ben je idd de dubbele mb's kwijt binnen het mobiele abonnement.  KPN duwt je zo vanzelf naar de (verslechterde) abonnementen van Hussel. Mooi moment om de providers maar eens te vergelijken.

Badge +19

@GH1965 Dat is niet waar. Als je overstapt naar Hussel thuis blijf je gewoon dubbele data houden.  Als je overstapt naar Hussel mobiel ben je het wel kwijt. Althans zo ging het bij mij.

Volgens mijn beleving wordt er of niet goed gekeken of staat er nog steeds xxMb +xx Mb als iemand via Mijn KPN gaat aanpassen/verlengen.

@GH1965 zover ik het begrijp mag je de verdubbeling niet kwijtraken als je enkel thuis veranderd dat(mobiel) hoort nog onder compleet te vallen. Alleen dat deel wat je na 8 oktober verandert valt onder de Hussel voorwaarden.

@Galdor68 Thanks, ga morgen eea checken bij de KPN winkel. 

@Galdor68Thanks, ga morgen eea checken bij de KPN winkel. 

En heeft dat geholpen? Meestal word je dan weer naar de site verwezen of de klantenservice

Reageer