Beantwoord

Dubbele activatiekosten

  • 12 October 2019
  • 5 reacties
  • 250 keer bekeken

Ik heb vorige week in de KPN winkel in Arnhem Kronenburg zowel Internet/TV en een sim only abonnement afgesloten. Ik zit nu bij Ziggo en Tele2.
Nu blijkt dat ik twee keer activatiekosten moet betalen (2x 25 euro).
Ik heb aangegeven dat als nieuwe klant niet acceptabel te vinden, zeker niet als je alles gaat afnemen bij KPN.
Ik heb de verkoper aangeven dat ik bereid ben 1x activatiekosten te betalen. De verkoper begreep dat heel goed, maar gaf aan daar zelf geen bevoegdheid in te hebben. Hij heeft intern contact opgenomen, mij teruggebeld en geadviseerd te bellen met de klahtenservice. Dat heb ik gedaan en die verwees mij weer na de winkel en de winkel weer naar de afdeling klantbehoud.
Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 October 2019, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hallo Jan Willem, welkom op het forum. Als er is toegezegd dat een van de activatiekosten vergoed zou worden moet dat ook gebeuren natuurlijk. Ik wil voor je kijken wat ik hierover kan zien, zonder dat jij je nog druk hoeft te maken over allemaal verschillende afdelingen. Dat ga ik dan voor je doen.

Ik zie alleen nog geen gegevens op jouw forumprofiel staan, waardoor ik jouw abonnementen er nog niet bij kan pakken. Zou je daar jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) kunnen plaatsen? Als je daarna hieronder reageert dat je dat hebt gedaan weet ik dat ik aan de slag kan. 

Nu wel!? 

Reputatie 7

Ik zie ze staan inderdaad, merci. Daarmee heb ik beide abonnementen gevonden met de toezegging dat een van beide aansluitkosten vergoed zullen worden. De vergoeding zelf is nog niet te zien, dus die heb ik nu voor je aangemaakt. Deze zal op de factuur voor het mobiele abonnement in mindering worden gebracht.

Dankjewel voor je snelle en adequate interventie. 

Reputatie 7

Graag gedaan Jan Willem. Als we nog iets voor je kunnen betekenen weet je ons te vinden :slight_smile: