Beantwoord

dubbele data opeens weg

  • 1 November 2019
  • 9 reacties
  • 257 keer bekeken

Badge

Ik had sinds de aanmaak van mn abonnement  dubbele data maar sinds deze maand is dat er niet meer?

hoe krijg ik dit terug??

mvg, guus bouwens.

icon

Beste antwoord door Jiske_ 6 November 2019, 09:56

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Guus bouwens welkom op ons KPN forum. Ik kijk graag met je mee! Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Guus bouwens  ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt en het gelukt is met je dubbele data. Anders hoor ik het graag!

Badge

Hi@Guus bouwens  ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt en het gelukt is met je dubbele data. Anders hoor ik het graag!

Ik heb het net ingevuld ! 

Reputatie 5
Badge +7

Super @Guus bouwens, je internet+televisie abonnement was perrongeluk van je compleet voordelen verwijderd. Ik heb dit weer aangemeld, je hebt op je mobiele abonnement een sms ter bevestiging ontvangen en je data is weer verdubbeld :slight_smile:

Vandaag is mijn nieuwe hussel abonnement ingegaan en dacht dat alles het zelfde zou blijven , echter bij controle van mijn data , is de gratis dubbele data weg . Hebben TV , internet en 2 mobiele abonnementen van KPN . Wat is de reden dat erheen dubbele data meer gegeven wordt ? Groet T de Bruyn 

Reputatie 7
Badge +24

Hussel heeft geen dubbele data. Dat is de reden.

Reputatie 7

Vandaag is mijn nieuwe hussel abonnement ingegaan en dacht dat alles het zelfde zou blijven , echter bij controle van mijn data , is de gratis dubbele data weg .

Is dat een nieuw Hussel abonnement voor jouw mobiele telefoon?

Zo ja, dan heb je geen verdubbeling van data meer.

Heb je alleen een nieuw Hussel abonnement voor jouw vaste aansluiting dan zou de verdubbeling van data nog wel van toepassing moeten zijn.

Kan iemand mij vertellen waarom ik bij verlengen van een mobiel abonnement ineens mijn dubbele data kwijt ben ? Ik ben van tevoren niet op de hoogte gebracht ! Wil gewoon verlengen tegen zelfde voorwaarden . De persoon Niels van de chat KPN zegt dat het niet meer bestaat maar mijn echtgenoot heeft nog steeds dubbele data . Hij stuurt me met een kluitje in het riet ! Wil mijn telefoon terug sturen en weer de dubbele data , maar de 14 dagen is al verstreken . Ben echt boos 

Reputatie 7

Mobiele abonnementen die na 8 oktober 2019 zijn aangegaan/verlengd vallen onder KPN Hussel en bij KPN Hussel is geen sprake meer van een verdubbeling van data.

Reageer