Ik had sinds de aanmaak van mn abonnement dubbele data maar sinds deze maand is dat er niet meer?
hoe krijg ik dit terug??
mvg, guus bouwens.
Beste antwoord door Jiske_
Bekijk origineelIk had sinds de aanmaak van mn abonnement dubbele data maar sinds deze maand is dat er niet meer?
hoe krijg ik dit terug??
mvg, guus bouwens.
Beste antwoord door Jiske_
Bekijk origineelHi
Hi
Hi
Ik heb het net ingevuld !
Super
Vandaag is mijn nieuwe hussel abonnement ingegaan en dacht dat alles het zelfde zou blijven , echter bij controle van mijn data , is de gratis dubbele data weg . Hebben TV , internet en 2 mobiele abonnementen van KPN . Wat is de reden dat erheen dubbele data meer gegeven wordt ? Groet T de Bruyn
Vandaag is mijn nieuwe hussel abonnement ingegaan en dacht dat alles het zelfde zou blijven , echter bij controle van mijn data , is de gratis dubbele data weg .
Is dat een nieuw Hussel abonnement voor jouw mobiele telefoon?
Zo ja, dan heb je geen verdubbeling van data meer.
Heb je alleen een nieuw Hussel abonnement voor jouw vaste aansluiting dan zou de verdubbeling van data nog wel van toepassing moeten zijn.
Kan iemand mij vertellen waarom ik bij verlengen van een mobiel abonnement ineens mijn dubbele data kwijt ben ? Ik ben van tevoren niet op de hoogte gebracht ! Wil gewoon verlengen tegen zelfde voorwaarden . De persoon Niels van de chat KPN zegt dat het niet meer bestaat maar mijn echtgenoot heeft nog steeds dubbele data . Hij stuurt me met een kluitje in het riet ! Wil mijn telefoon terug sturen en weer de dubbele data , maar de 14 dagen is al verstreken . Ben echt boos
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.