Beantwoord

dubbele data optie weg?

  • 13 November 2019
  • 6 reacties
  • 324 keer bekeken

In september was ik op zoek naar een nieuw mobiel abonnement. Het abonnement dat ik bij een andere provider had liep af per 10 november. Ik heb toen gekozen voor kpn omdat ik, vanwege internet en tv van xs4all, dubbele dat zou krijgen. Nu het nummer door kpn is overgenomen en ik de dubbele data wil activeren kom ik deze optie nergens meer tegen. Noch op de kpn site, noch op die van xs4all. Hoe krijg ik mijn dubbele data?

icon

Beste antwoord door ErRoW 16 November 2019, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Met de nieuwe KPN Hussel abonnementen is geen sprake meer van verdubbeling van data.

Dat vraag ik toch niet. 

Reputatie 7

Heb je een KPN Hussel mobiel abonnement?

Dan zijn dit jouw voordelen:

Bron.

@ErRoW . Welkom op het forum.

Ik vermoed dat het zit, zoals @wjb al aangeeft. Kun jij dit bevestigen? In dat geval is het antwoord op je vraag: In deze situatie is er geen dubbele data meer mogelijk.

Mocht het anders in elkaar steken wil ik dat graag weten, zodat ik nader onderzoek kan doen.  

Het is al geregeld. Na contact met xs4all is het alsnog geactiveerd. Dubbele data was nog van toepassing omdat ik voor 8 oktober het abonnement had afgesloten. 

Dat is fijn om te lezen! Ik ben blij dat het op deze manier voor jou geregeld is!