Beantwoord

Duo Sim tegelijk gebruiken in telefoon en 4g router

  • 12 June 2019
  • 4 reacties
  • 1452 keer bekeken

Ik heb vorige week een duo SIM ontvangen en zou de extra SIM kaart graag gebruiken in een 4g router tijdens mijn vakantie. De andere SIM kaart blijft in mijn telefoon zitten.

Gaat dit werken? Of kan er maar 1 SIM tegelijk worden aangemeld op het netwerk? Mocht dit niet werken lijkt me dit toch een beetje achterhaald omdat het gebruik van twee SIM kaarten eigenlijk niet zoveel toevoegt en je dus alsnog een nieuwe abonnement moet afsluiten voor de extra 4g router.

Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Nadia 14 June 2019, 14:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo @simonjanssen, goeie vraag. Ik kan je helpen aan het antwoord. Nee dat is niet mogelijk. Je kunt maar één simkaart tegelijk actief hebben. Anders weet het netwerk niet naar welke simkaartnummer een telefoongesprek naartoe gerouteerd moet worden. Omdat het telefoonnummer immers op beide kaarten is aangemeld. Dus dan loop je tegen problemen aan 😉
Reputatie 7
Hé @simonjanssen, ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heb je zo voldoende informatie? Ik hoor het anders graag 🙂
Ow sorry, heel erg bedankt voor je antwoord en je hulp. Ik ben voldoende geholpen. Thanks!
Reputatie 7
Super, geen dank @simonjanssen. Fijne vakantie alvast! 😎

Reageer