Beantwoord

Dure mobiele abonnementen

  • 21 January 2019
  • 2 reacties
  • 123 keer bekeken

Waarom zijn jullie zo verschrikkelijk duur met mobiel abonnement? Mijn dochter is al bij jullie weg ,mijn vrouw, en ik ook over een maand.t scheelt zo maar 10 a 15 euro per maand!per persoon!geen klachten over netwerk die is goed.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 23 January 2019, 16:09

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Semper fi, Welkom op het forum. Jammer om te lezen dat jullie overstappen naar een andere provider. Het klopt dat KPN niet in alle vergelijkingen de goedkoopste is. KPN is namelijk ook geen prijsvechter, maar we vinden kwaliteit en service het allerbelangrijkste. Zo zullen wij altijd investeren in nieuwe mogelijkheden en bieden we veel extra's die je gratis bij je abonnement krijgt. Denk bijvoorbeeld aan bellen via 4G en KPN Wi-Fi (Fon). Het kan zijn dat andere bedrijven een andere aanpak hanteren om hun pakketten goedkoper aan te bieden.Verder bieden we onze klanten de mogelijkheid om gebruik te maken van de voordelen van KPN Compleet. Hiermee kom je in aanmerking voor extra korting en voordeel. Bekijk hiervoor deze pagina.

Ondanks dat je de keuze al hebt gemaakt om over te stappen, ben ik blij om te lezen dat je geen klachten hebt over ons netwerk. Hopelijk zien we jullie in de toekomst toch weer terug bij KPN. 🙂 Mocht je verder nog vragen hebben, laat je het dan weten?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer