Beantwoord

Duurder abonnement

  • 18 August 2019
  • 2 reacties
  • 231 keer bekeken

Hallo,

ik was klant bij Telfort en nu is Telfort KPN geworden. Allemaal leuk en aardig, maar er blijkt dus een mail gestuurd te zijn naar Telfort klanten dat de abonnementen duurder werden en als we het daar niet mee eens waren je het contract kon verbreken. Hoe kan het dat bij mij thuis 4 Telfort abonnementhouders geen mail hebben gekregen? Mijn abonnement is €0,30 duurder geworden, niet zo’n groot probleem. Maar het abonnement van mijn zusje en moeder is €7,- duurder geworden! Niemand hier thuis wist dat dit zou gebeuren en nu kunnen zij hun contract niet meer verbreken aangezien dat tot 01-06-2019 was! Ik ben echt woedend!! Want zo ga je niet met klanten om. Mijn zusje heeft eind april nog een abonnement afgesloten bin Telfort en niemand die haar of mijn ouders er wat over vertelde.

ik hoop hierbij dat ik een reactie krijg en een oplossing, want ik vind dit zo slecht!
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 20 August 2019, 10:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Ik kan me ook niet voorstellen dat jouw abonnement duurder is geworden door de "overgang" naar KPN. Volgens mij is er nog helemaal niets veranderd voor bestaande abonnees. Naar ik begrepen heb zijn alleen prepaid klanten al over naar KPN en is er voor alle andere abonnees nog helemaal niets veranderd.

Ik vraag me dan ook af waar die €7,- vandaan komt.
Reputatie 7
Hallo @MJonker_, welkom op het forum. Bij Telfort is voor de mobiele abonnementen alleen de inflatiecorrectie toegepast, verder zijn die abonnementen niet van prijs veranderd. Die wijziging is op de factuur van Telfort mobiel gedaan, er is geen aparte communicatie over geweest. Verder is er zoals wjb correct vermoed niets veranderd voor Telfort abonnementen.
De mail die gestuurd is naar contracthouders over een prijswijziging, is enkel voor de Telfort Thuis aansluitingen, niet voor mobiel. Die datum van 1 juni was ook alleen voor de Telfort Thuis aansluitingen.

Voor de mobiele abonnementen speelt er dus iets anders. De verhoging van 7 euro is inderdaad veel, dat klinkt niet als alleen de inflatiecorrectie. Het zou kunnen dat er bij het verlengen een ander, iets duurder, abonnement is gekozen die toen net actief werd, maar dat is speculeren. Omdat het om Telfort abonnementen gaat kan je de vraag het beste daar op het forum stellen. De collega's daar kunnen de bewuste abonnementen dan helemaal voor je nakijken om kijken waar het vandaan komt.