ik was klant bij Telfort en nu is Telfort KPN geworden. Allemaal leuk en aardig, maar er blijkt dus een mail gestuurd te zijn naar Telfort klanten dat de abonnementen duurder werden en als we het daar niet mee eens waren je het contract kon verbreken. Hoe kan het dat bij mij thuis 4 Telfort abonnementhouders geen mail hebben gekregen? Mijn abonnement is €0,30 duurder geworden, niet zo’n groot probleem. Maar het abonnement van mijn zusje en moeder is €7,- duurder geworden! Niemand hier thuis wist dat dit zou gebeuren en nu kunnen zij hun contract niet meer verbreken aangezien dat tot 01-06-2019 was! Ik ben echt woedend!! Want zo ga je niet met klanten om. Mijn zusje heeft eind april nog een abonnement afgesloten bin Telfort en niemand die haar of mijn ouders er wat over vertelde.
ik hoop hierbij dat ik een reactie krijg en een oplossing, want ik vind dit zo slecht!
Beste antwoord door Jasper van KPN
Bekijk origineel