Beantwoord

Duurder verlengvoorstel KPN

  • 3 January 2019
  • 7 reacties
  • 526 keer bekeken

Reputatie 2
Ben inmiddels al vele jaren klant bij KPN voor zowel internet en TV als voor 2 mobiele sim only abonnementen. Nu kreeg ik een voorstel voor 1 van de mobiele nummers wat nota bene duurder uitpakt als wat ik tot nu toe betaal.
Op deze manier gaat u volgens mij heel wat klanten kwijtraken.
Ik ga mij in ieder geval voor zowel mobiel als internet en TV eens oriënteren op een andere provider die beter met trouwe klanten omgaat.

Mvrgr
Peter
icon

Beste antwoord door Bart_ 4 January 2019, 13:44

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ha Peter. Welkom hier op het Forum. Wat jammer dat je niet tevreden bent over het aanbod dat je is gedaan. Ik kan je situatie niet precies beoordelen, want ik heb je gegevens niet bij de hand. In algemene zin is het wel zo dat we eigenlijk geen aanbiedingen meer doen, met een eenmalige korting. We bieden abonnementen tegen eerlijke prijs, maar we zijn geen prijsvechter. Het 'extra'tje' bieden we met KPN Compleet: hoe meer producten je van ons afneemt, des te meer voordeel krijg je. Denk aan €5,- korting op je factuur en verdubbeling van je bundels.

Aan het aanbod zal dan ook weinig veranderen. Ik kan je altijd in contact brengen met een collega die het één en ander nog eens rustig met je doorneemt. Deze collega kan kijken of er wellicht een ander abonnement past bij je belgedrag en dat het op die manier dus nog iets goedkoper kan. Als je dat wilt kun je je KPN Forum profiel aanvullen met je naam, adresgegevens en je mobiele nummer.
Reputatie 2
Beet je schamel antwoord. Ik vraag niet km korting maar minimaal gelijke aanbieding als huidige kontrakt, welke ook geen eenmalige korting betrof.
Deze verdubbeling en 5 euro korting die u noemt heb ik nu ook al.
Maar als ik verleng moet ik meer gaan betalen dan dat ik nu betaal en dat is iets wat ik zeker niet accepteer (van geen enkele leverancier). Verlengen ius dus gewoon een ordinaire prijsverhoging.
Dit gaat KPN veel klanten kosten, zeker doordat andere leverancier (waaronder Ziggo/Vodafone) met
vergelijkbare kwaliteit maar met een betere prijs komen.
Ik ga op basis van uw reactie dus maar eens shoppen op internet zodat ik in maart een betere keus zal maken dan de huidige provider.
Reputatie 2
Heb mijn profiel aangepast en aangevuld maar ondanks belofte KPN dat er een collega kontakt opneemt blijft het angstig stil.
Ik ben inmiddels al in kontakt met Ziggo over het omzetten van al mijn KPN producten per maart en dat ziet er goed uit.
Reputatie 7
Badge +20
Heb mijn profiel aangepast en aangevuld maar ondanks belofte KPN dat er een collega kontakt opneemt blijft het angstig stil.
Ik ben inmiddels al in kontakt met Ziggo over het omzetten van al mijn KPN producten per maart en dat ziet er goed uit.


Ik wil met alle plezier een collega vragen om contact met je op te nemen, Blanda. Maar ik had niet begrepen dat je dit wilde. Als je hier nog steeds voor openstaat doe ik ik dat uiteraard graag voor je.

Om nog even terug te komen op je mobiele abonnement: ik vermoed dat dit gaat over het nummer waar je het Zorgeloos Instap 2016-abonnement bij hebt. Dat is inderdaad geen gek abonnement. Je betaalt, inclusief lopende korting, ongeveer €25,- per maand voor dit abonnement. Daar krijg je dan 3000 mb voor en onbeperkt bellen. Je bent ook nog eens Compleet, wat betekent dat je nog een €5,- extra korting krijg én dat je tegoed wordt verdubbeld. Voor circa €20,- per maand krijg je 6GB en onbeperkt bellen. Da's keurig inderdaad.

Als ik nu kijk naar het vergelijkbare abonnement dat we nu aanbieden (kosten voor een nieuw toestel neem ik uiteraard niet mee) dan kom je uit op de nieuwe Zorgeloos Instap. Daarmee krijg je wederom 3GB aan data en onbeperkt bellen tegen een prijs van €26,- per maand. Met Compleet gaat daar weer €5,- korting vanaf en wordt je tegoed verdubbeld. Je hebt dus wederom onbeperkt bellen en 6GB, maar je bent inderdaad en heel klein beetje duurder uit. Het verschil is minder dan een euro per maand.

Dat is een klein bedrag, maar ik snap vanzelfsprekend dat je dat niet wilt betalen. Dat hoeft ook niet. Je kunt je huidige abonnement laten doorlopen. Wat je ook kunt doen is kijken of je huidige verbruik aansluit bij het abonnement dat je hebt. Ik zie dat je eigenlijk veel minder data verbruikt dan je hebt. Je zou dus ook bij ons kunnen kiezen voor kleiner abonnement, waar je goedkoper mee uit bent. Op die manier kun je dus wel degelijk besparen.
Reputatie 2
Laat maar zitten dus.
Ik bel veel met buitenland dus dit abo past.
Echter ben onaangenaam verrast dat dit na verlenging gewoon duurder wordt.
Ben aan het oriënteren waar dit goedkoper kan want kpn wordt steeds duurder.
Reputatie 7
Badge +20
Dat is prima, Blanda. Met al onze abonnementen kun je binnen de EU bellen zoals thuis, dat is bij een lager abonnement niet anders. Mocht je je toch bedenken, dan hoor ik het graag van je.
Reputatie 2
Klopt maar met goedkoper abo moet ik betalen voor bellen vanuit Nederland naar Frankrijk en met onbeperkt kost dit niets extra.

Reageer