Beantwoord

Duurdere bundel kiezen niet mogelijk in de MijnKPN Android app

• 18 december 2018
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Als ik bij 'Abonnementsgegevens' op 'Abonnement wijzigen' klik en dan nogmaals op het 'potloodje' aan de rechterzijde om het huidige abonnement te wijzigen, gebeurt het volgende:

1) Het huidig abonnement wordt correct weergegeven (KPN Budget in mijn geval)
2) Onder 'Kies een ander abonnement' worden geen andere bundels vermeld om te selecteren.

Dit probleem komt zowel in de Android app of in verschillende web browsers voor.
icon

Beste antwoord door Vikash 23 december 2018, 10:45

Bedankt voor het achterlaten van jou gegevens. Ik heb zojuist bekeken of ik de mogelijkheid heb om het abonnement te wijzigen. Het lijkt erop dat ik het abonnement kan verhogen. Je ontvangt zo een privébericht van me. Zou je die willen beantwoorden?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @eterps. Wat vreemd dat het niet lukt om het mobiele abonnement te verhogen. Zou je je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Ik zal voor je uitzoeken waarom het niet lukt. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
@Vikash ik heb mijn gegevens voor je achtergelaten in mijn KPN Forum profiel, alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +15
Bedankt voor het achterlaten van jou gegevens. Ik heb zojuist bekeken of ik de mogelijkheid heb om het abonnement te wijzigen. Het lijkt erop dat ik het abonnement kan verhogen. Je ontvangt zo een privébericht van me. Zou je die willen beantwoorden?

Reageer