Beantwoord

e-sim activeren buitenland lukt niet en ik kan de klantenservice nergens bereiken.

  • 15 juni 2021
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Beste KPN,

 

aangezien een e-mailadres niet te vinden is hierbij een verzoek tot hulp. Gisteren is mijn abonnement naar jullie overgezet. Via de KPN app is het product gekoppeld, maar helaas GEEN verificatiecode ontvangen en met geen mogelijkheid de E-Sim te koppelen. Kortom geen bereik, geen telefoon en geen mogelijkheid om jullie te bellen. Ik zit momenteel in het buitenland en ontvang zsm een oplossing. Het is zeer teleurstellend en ondenkbaar dat ik zakelijk niet meer te bereiken ben!Niet tevreden met het geen contact kunnen krijgen en om hulp vragen. Vandaar maar op deze manier.

Mvg,

Sabine

icon

Beste antwoord door Thomas 15 juni 2021, 09:27

Goedemorgen @E-Sim activeren buitenland, welkom op ons forum!
In het onderstaande topic kun je eigenlijk alles vinden over E-sim en hoe deze te activeren.


Dit moet ook gewoon vanuit het buitenland kunnen maar daarvoor moet je wel verbonden zijn met internet.
Is je nummer nog wel actief bij je oude abonnement? Voordat het nummerbehoud is uitgevoerd gaat daar de verificatie sms namelijk heen.
Als het nummerbehoud al uitgevoerd is wil dit helaas niet meer.


Vanuit het buitenland word het dan lastig oplossen want de enige optie is dan een fysieke simkaart aan te vragen.
Deze kun je op een paar verschillende manieren aanvragen maar het komt er eigenlijk wel op neer dat je hiervoor naar de winkel moet of hij naar je huisadres gestuurd wordt.
In dat laatste geval zou je iemand kunnen vragen hem naar jou op te sturen.

Je kunt een vervangende simkaart op de volgende manieren aanvragen: Via MijnKPN of Vervangende simkaart aanvragen.

Als ook dát niet lukt kun je hierover met ons bellen op 0800-0402 (0031612001200 vanuit het buitenland),chatten via www.kpn.com/service of langs een winkel

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Goedemorgen @E-Sim activeren buitenland, welkom op ons forum!
In het onderstaande topic kun je eigenlijk alles vinden over E-sim en hoe deze te activeren.


Dit moet ook gewoon vanuit het buitenland kunnen maar daarvoor moet je wel verbonden zijn met internet.
Is je nummer nog wel actief bij je oude abonnement? Voordat het nummerbehoud is uitgevoerd gaat daar de verificatie sms namelijk heen.
Als het nummerbehoud al uitgevoerd is wil dit helaas niet meer.


Vanuit het buitenland word het dan lastig oplossen want de enige optie is dan een fysieke simkaart aan te vragen.
Deze kun je op een paar verschillende manieren aanvragen maar het komt er eigenlijk wel op neer dat je hiervoor naar de winkel moet of hij naar je huisadres gestuurd wordt.
In dat laatste geval zou je iemand kunnen vragen hem naar jou op te sturen.

Je kunt een vervangende simkaart op de volgende manieren aanvragen: Via MijnKPN of Vervangende simkaart aanvragen.

Als ook dát niet lukt kun je hierover met ons bellen op 0800-0402 (0031612001200 vanuit het buitenland),chatten via www.kpn.com/service of langs een winkel

Reputatie 7
Badge +29

Ha @E-Sim activeren buitenland, is het gelukt met de informatie hierboven? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.

Hi, 

Er wordt een Sim kaart opgestuurd, omdat helaas het niet werkte aan jullie kant om de E-Sim te activeren. Ik ben nu wel een week niet bereikbaar geweest wat teleurstellend is bij een overstap.

 

Mvg,
Sabine

Reageer