Beantwoord

E-sim bij KPN

  • 28 May 2019
  • 4 reacties
  • 731 keer bekeken

KPN en de andere providers in Nederland houden de ESIM-boot af. Ik heb twee abonnementen bij KPN. Mag en kan deze beide de komende maanden verlengen.
Ik overweeg over te stappen naar Vodafone, die hebben Esim al in Duitsland.
In de EU kan je makkelijk zaken doen en worden tegenwoordig de kosten beperkt.

Dus KPN wat doe je afwachten of actie?

Kom met echte plannen niet met zo'n standaard praatje.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 May 2019, 21:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Ook Vodafone ondersteunt in Nederland nog geen eSim en het zou maar zo kunnen dat ook zij eSim nog langere tijd af zullen houden. Als je twee abonnementen met één telefoon wilt kunnen gebruiken, koop dan een dual-sim telefoon.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Kees, welkom hier.

Ik sluit mij ook aan bij wat wjb zegt.


Kom met echte plannen niet met zo'n standaard praatje.


Ik zal je in ieder geval geen standaard praatje geven. Voor nu is het antwoord nee. Een eventuele overstap laat ik aan jou over, hoewel ik dit uiteraard jammer vindt. Als ik dit voor je kon regelen had ik het met alle plezier gedaan. 🙂
Kan KPN met een meer richtinggevend statement komen in plaats van ‘we weten het niet’. Een dergelijke uitspraak is volstrekt ongeloofwaardig bij een organisatie als KPN. Een partij, die claimt te innoveren en voorop te lopen in dienstverlening mag die claim meer handen en voeten geven wat mij betreft. Concrete vraag: KPN willen jullie duidelijk stelling nemen inzake eSim? Dank alvast!
Reputatie 7
Kan KPN met een meer richtinggevend statement komen in plaats van ‘we weten het niet’.
Waar schrijft KPN dit dan?