echo bij gesprekpartner

• 9 januari 2012
  • 2 reacties
  • 8871 keer bekeken

sind afgelopen maand heb ik een  Nokia Lumia 800. Vanaf het begin krijg ik klachten van mijn gesprekpartners dat aan hun kant van de lijn alles wat zij zeggen met een echo klinkt. Soms dusdanig storend dat mij gevraagd wordt met een andere telefoon terug te bellen. De echo is dan weg en er is weer een nomaal gesprek mogelijk. Dit is mij nu al een aantal malen overkomen en ben er intussen van overtuigd dat het aan mijn telefoon ligt. Herkent iemand dit probleem en is er een oplossing voor? 

2 reacties

Zelf geen probleem mee gehad. Heefd u de nieuwste update gedownload voor de telefoon?

Laatste update is geinstalleerd. Mijn telefoon is gekocht bij de Phonehouse met KPN abbonnement dus gisteren midag maar bij beide binnengelopen. Probleem scheen bekent te zijn bij KPN. De dame die mij te woord stond wist al voor dat ik uitgepraat was dat het vrijwel zeker een speaker probleem was en dat deze vervangen moet worden. Volgens haar omdat telefoon is gekocht bij de ponehouse moet reparatie via de Phonehouse lopen. Tenzij er via deze weg een software update komt die het probleem verhelpt ben ik bang dat ik vrijdag een gloednieuwe telefoon in de reparatie ga geven.:@

Reageer