Beantwoord

een nieuwe abonnement afsluiten onder bewindvoering

  • 25 September 2020
  • 8 reacties
  • 4959 keer bekeken

Hallo,

Nu ik klaar ben met kredietbank, wil

ik graag een mobiel abonnement. Ik sta nog onder bewind maar die heeft mij toestemming gegeven om een abonnement af te sluiten bij kpn ik maak al gebruik van kpn diensten. Ik zou graag willen weten hoe dit moet? Ik ben al bij winkel geweest met de toestemming brief die zeiden dat ik moest mailen. We hebben gemaild ook niks gehoord. Ik heb gebeld net en die zei weer dat ik met een brief van bewind waarin staat prijs en welke mobiel het wel

zou lukken. Straks kom ik daar met dit en gaat het alsnog niet. Kan iemand mij nu duidelijk zeggen wat ik moet doen. Mvg,

icon

Beste antwoord door Nadia 25 September 2020, 16:41

Bekijk origineel

8 reacties

Ik weet i.i.g. een link over bewindvoering bij KPN.

Voor de bewindvoerder (en ook wel voor jouw) deze link/informatie:

kpn.com/bewindvoering

Reputatie 7

Hallo @Marnyley, welkom op het KPN forum. Goed om te lezen dat je graag een abonnement via ons wilt afsluiten :)

Heb je een digitale beschikking (met stempels+briefpapier) van de bewindvoerder/curator waarin staat dat jij een abonnement mag afsluiten? Top, dan mag je die mailen naar: rb@kpn.com. De afdeling creditrisk neemt dit dan verder in behandeling om een éénmalige uitzondering in de systemen te zetten. Op deze manier kun jij via de klantenservice na een aantal dagen wel een abonnement bij ons aanvragen. Heb je dat al gedaan?

Hallo @Marnyley, welkom op het KPN forum. Goed om te lezen dat je graag een abonnement via ons wilt afsluiten :)

Heb je een digitale beschikking (met stempels+briefpapier) van de bewindvoerder/curator waarin staat dat jij een abonnement mag afsluiten? Top, dan mag je die mailen naar: rb@kpn.com. De afdeling creditrisk neemt dit dan verder in behandeling om een éénmalige uitzondering in de systemen te zetten. Op deze manier kun jij via de klantenservice na een aantal dagen wel een abonnement bij ons aanvragen. Heb je dat al gedaan?

Hoi Nadia, 

Ja ik heb een brief getekend en met stempels van mijn bewind. Dit meerdere keren gemaild  maar niet via deze email. Elke keer was het niet de juiste email of ze hebben niks ontvangen. Ik ga het nu via dit e-mail doen. 
Vriendelijk bedankt en hopelijk lukt het nu wel.

 

 

Reputatie 7

Is het nu wel via het bovenstaande mailadres gelukt, @Marnyley?  :)

volgens mij wel, heb net een mail ontvangen waarin ze een beschikking vragen. Geen idee welke beschikking. Maar bedankt

Reputatie 7

Dat ziet er al beter uit. Word je nog wat wijzer over de beschikking die je nodig hebt? Leg het anders ook eens voor aan je bewindvoerder, die kan je er vast mee helpen. Anders hoor ik het graag waar het misgaat, dan kan ik eens op onderzoek gaan wat je nodig hebt hiervoor :)

Ja, mijn bewindvoerder heeft beschikking van obs gestuurd. Neem aan dat ze dar nodig hebben om het verder in behandeling te nemen. Laten we hopen dat dat het is. 

Reputatie 7

Oh, dan lijkt het nu goed te gaan. Succes met de aanvraag. Als er iets is, weet je ons te vinden ;)

Reageer