Beantwoord

Een specifiek telefoonnummer kan mij niet horen

  • 11 January 2021
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Hoi,

 

bij een bepaald nummer kan de ander mij niet horen ik hen ook niet. Dit gebeurt alleen bij deze nummer (het is de nummer van het ziekenhuis)

 

Waar kan dit aan liggen?

 

vriendelijke groeten,

 

  1. Janssens
icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 18 January 2021, 18:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @atiaahmed, ik begrijp dat bellen alleen niet goed gaat als je het nummer van het ziekenhuis belt. Jij hoort de andere kant wel, maar zij horen jou niet, lees ik. 

Door drukte zijn we minder snel bij jouw topic dan gewoonlijk onze bedoeling is, sorry hiervoor. Ik hoop dat het in de tussentijd opgelost is. Zo niet, laat het dan vooral weten en vul dan ook meteen je gegevens in je forumprofiel in. Dan help ik je graag verder.

Hoi,

 

Nee, wij kunnen elkaar niet horen. Ik had dit probleem ook in den Facebook chat besproken en heb toen met een ander telefoon gebeld. Met een oude Nokia en dezelfde sim lukt het wel. Uw collega zei dat dat iets met 3g/4g/5g te maken heeft en ik deze instelling in mijn telefoon moet aanpassen de volgende keer dat ik bel. Ik ga dat proberen

 

Groeten 

A.j.