Beantwoord

Eenmalig 250MB extra

• 25 juli 2018
  • 4 reacties
  • 319 keer bekeken

Het moet mij toch van het hart, ben al jaren klant van kpn, alles in 1, werkt prima.
In de loop van de jaren zijn er pakketwijzigingen doorgevoerd waar dan weer van alles voor terug komt.
Kinderpakket, allerlei voetbal zenders in de plaats van HBO.
Mooie compensaties. Maar toch, mijn kinderen zijn het huis uit en voetbal kijk ik nooit.
Wel zou ik erg blij worden als de overgebleven Mb's data uit mijn sim only abbo mee kunnen naar de volgende maand. Ik hou altijd over van mijn 2 gig.
Dat is nu echt het enige wat ik mis, ook de 5 gig kado in december is super, maar 2 x 2,5 gig in b.v. juli en aug zou fijn zijn.

Na jaren klant te zijn heb ik de helpdesk eens gebeld of ik eenmalig 250 mb kan krijgen daar mijn bundel op is, gebeurd nooit, nu door vervelende (ziekenhuis) omstandigheden wel. Dus niet de hoofdprijs maar 250 mb om de maand uit te zingen.

En dan krijg ik te horen dat ik al veel korting heb? Kan echt niet, alleen bijkopen. "U heeft zelfs al dubbele data?" Dat hoort toch bij alles in 1?
Mijn partner heeft vanmiddag gebeld, die kon het niet geloven maar zij werd helemaal onbeschoft weggezet...............ongelooflijk. Zo kpn onwaardig.

Waar ik mee begon is waar, zeer tevreden maar nu een flinke deuk opgelopen.
Ik verwacht niets, maar wilde dit wel even delen!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Joran 26 juli 2018, 15:34

Welkom op het forum Rene! Ik vind het jammer om te lezen dat je hier zo ontevreden over bent. De extra bundels zijn juist bedoeld voor momenten waarom je net wat MB's te kort komt. Als dit structureel het geval is kun je het abonnement maandelijks aanpassen naar een hogere snelheid. Ik begrijp dat dit de eerste keer is dat je echt door de MB's bent. Dit lijkt me dan juist de perfecte optie. Ook zonder bundel kun je overigens onbeperkt blijven internetten, weliswaar met een lage snelheid.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Rene! Ik vind het jammer om te lezen dat je hier zo ontevreden over bent. De extra bundels zijn juist bedoeld voor momenten waarom je net wat MB's te kort komt. Als dit structureel het geval is kun je het abonnement maandelijks aanpassen naar een hogere snelheid. Ik begrijp dat dit de eerste keer is dat je echt door de MB's bent. Dit lijkt me dan juist de perfecte optie. Ook zonder bundel kun je overigens onbeperkt blijven internetten, weliswaar met een lage snelheid.
Dag Joran,

Bedankt voor je antwoord.
Je hebt helemaal gelijk dat bundels bijkopen de perfecte manier is, een mooi verdienmodel ook, maar........alleen als je altijd alle mb's opmaakt.
Ik durf de maanden en al helemaal niet de hoeveelheden mb's die zomaar verdwijnen elke maand op te tellen.
Als ik een krat bier koop voor een verjaardag en hij gaat maar half op dan gebruik ik de andere helft van diezelfde krat bier op de volgende verjaardag. Een maand later of drie maanden later. Ik ga geen halve krat weggooien.
Dit gebeurd nu wel elke maand met de mb's.
Koop ik een grotere bundel dan ga ik nog meer weggooien, dus das geen optie of het moet voor een leuke prijs kunnen zoals de eindejaar aanbieding van vodafone samen met Ziggo, € 17,- onbeperkt bellen en 6 gig data.
Alleen al hiervoor is Ziggo en Vodafone erg interessant geworden. Bij kpn ga ik gelijk € 7,- euro omhoog per maand voor hetzelfde sim-only abonnement, bij vodafone slechts € 2,-

Wil het toch even delen.
Helemaal mee eens, 'het is ook van de zotte dat we dit accepteren, en dat er niks aan gedaan word. Tijd voor aanpassingen!
Reputatie 6
Badge +7
En je vind het dan niet erg als de prijs dan omhoog gaat? Want dat is dan natuurlijk wel het logische gevolg.

Reageer