Beantwoord

Eenmalige aansluitkosten terugkrijgen

  • 14 June 2021
  • 9 reacties
  • 178 keer bekeken

Goede dag,

Tijdens het afsluiten van het 5e mobiele abonnement is mij toegezegd, dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen. Deze zouden wel op het eerstvolgende factuur in rekening worden gebracht. De factuur hierna zou deze weer verrekend worden. Het voorafgaande heeft de juffrouw mij toegezegd.

Dit is niet gebeurd. Ik heb hierop de klantenservice gebeld en zij zeiden dat ze niets voor mij konden betekenen, omdat de betreffende juffrouw dit niet heeft genoteerd.  Ik heb gevraagd om mij door te verbinden. Dit was niet mogelijk en de verbinding werd abrupt verbroken. Hierna meteen heb ik teruggebeld.  ik kreeg iemand anders aan de lijn. Hij gaf mij hetzelfde antwoord, maar hij kon mij wel doorverbinden. Ik ben nu 1 uur aan het wachten en heb nog niemand gesproken !!!!!

Dit vind ik nu 3 keer teleurstellend.

  1. De juffrouw heeft verzuimd dit te vermelden
  2. Het gesprek wordt abrupt verbroken
  3. Voor de tweede keer wacht ik reeds 1 uur !!!

Hoe is dit mogelijk.

 

We tonen al geruime tijd vertrouwen in de KPN. We hebben 5 mobiele abonnementen en een alles in 1 abonnement bij de kpn. Dit voorval zorgt wel voor een deuk in het vertrouwen. 

Ik ben nogmaals zeer telleurgesteld!!! ik hoop op een passende oplossing vanuit de KPN

 

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 16 June 2021, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @De Dijkjes, goed dat je ons gevonden hebt. Allereerst wil ik je ontzettend bedanken voor jou vertrouwen in KPN! Ik vind het alleen wel jammer om te lezen dat jouw vertrouwen in KPN een deuk heeft opgelopen na het afsluiten van een vijfde mobiele abonnement. Er is je bij het afsluiten van het abonnement beloofd dat de aansluitkosten vergoed zouden worden, maar dit is niet gebeurd. Je hebt hierover al contact op genomen, maar er is je gezegd dat we niets voor je kunnen betekenen. Nu is het zo dat je doorgaans altijd aansluitkosten betaalt bij het afsluiten van een nieuw abonnement, ook wanneer je al meerdere abonnementen van KPN hebt. Hierop is één uitzondering: Bestel je in één keer meerdere abonnementen, dan hoef je ook maar één keer aansluitkosten te betalen, ongeacht het aantal abonnementen. Voorbeeld: Bestel je vandaag KPN Thuis én een mobiele abonnement, dan betaal je slechts één keer aansluitkosten à € 25,00. Bestel je vandaag echter KPN Thuis en morgen een mobiel abonnement, dan betaal je voor beide abonnementen aansluitkosten. In totaal betaal je in dit laatste geval dus € 50,00 aansluitkosten, namelijk twee keer € 25,00.

Soms kan er door de klantenservice aangeboden worden om de aansluitkosten te vergoeden. Dit is niet gebruikelijk en al helemaal niet vanzelfsprekend. Daarom is het belangrijk voor ons dat deze afspraken worden genoteerd in het systeem. Gebeurt dit niet, dan kan een latere collega deze afspraak voor jouw gevoel niet nakomen. Wij zien namelijk geen afspraak in het systeem staan. Dat is in jouw geval waarschijnlijk ook gebeurd. Ik kan dit niet controleren, want ik heb nog geen gegevens van je. Dit is dus een speculatie. Als je jouw forumprofiel invult, kan ik uiteraard één en ander nakijken, maar ik wil daarbij wel alvast zeggen dat als er geen afspraak in het systeem te vinden is, ik waarschijnlijk niets voor je kan betekenen. 

Indien u interesse heeft, kan ik u de namen geven met wie ik contact heb gehad over de onderwerpen, die ik heb vermeld (dus ook de manier van behandelen).

Graag verneem ik van u.

 

Reputatie 7
Badge +17

We willen de namen graag niet openbaar hebben, maar je mag de namen wel in privébericht sturen. Dan kan ik mijn collega's voorzien van feedback.

Ik heb ook nog even gekeken naar de afspraak. Zoals ik al vermoede, is er inderdaad geen notitie in het systeem achtergelaten. Dat maakt het voor mij lastig om hier verdere uitspraken over te doen. Ik dien me in deze te houden aan de regels die KPN heeft gesteld. Dat betekent dat ik de aansluitkosten niet voor je kan vergoeden, sorry. Ik wil uiteraard nog wel feedback aan mijn collega's doorgeven zodat zij de volgende keer beter noteren wat er is afgesloten en afgesproken.

U geeft het volgende aan tussen de regels door.

Jullie verzuimen om een gemaakte afspraak te noteren en na te komen. Dus ben ik de dupe, omdat uw collega verzuimd om haar werk goed te doen waarvoor ze betaald wordt!!!!

 

Dus ben ik genoodzaakt om mijn horizon te gaan verbreden betreffende mijn "alles in 1" en alle mobiele abonnementen.

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan me voorstellen dat het inderdaad voelt alsof wij een afspraak niet nakomen. Ik en mijn collega's waren echter niet bij het gesprek met mijn andere collega aanwezig en weten dus niet wat daar besproken is. Voor zover wij weten, is er geen afspraak gemaakt. Er is dus ook geen afspraak om na te komen. Het beste wat ik in deze kan doen, is de collega met wie je de afspraak gemaakt zou hebben vragen om contact met jou op te nemen. Jullie kunnen het dan samen verder bespreken. Kan je mij een privébericht sturen met de naam van de collega en een telefoonnummer en dag/tijd waarop mijn collega jou het beste kan bereiken? Dan zet ik het verzoek door.

Goede dag,

 

Zover ik weet is er wel een afspraak voor KPN om na te komen!

Ik zal in een privébericht de naam doorgeven met wie ik gesproken heb.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb mijn collega verzocht om contact met jou op te nemen.

Beste Denise,

 

U geeft aan, dat uw collega contact met mij zou gaan opnemen.

We zijn nu drie dagen verder. Uw collega heeft nog geen contact met mij opgenomen.

Is uw collega het vergeten?

Wanneer uw collega nog niet in de gelegenheid is geweest om contact op te nemen, dan zou het prettig zijn, dat ik hiervan op de hoogte zou worden gesteld.

 

Normaal gesproken kan men gemakkelijk binnen drie dagen contact opnemen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik durf je niet te zeggen wat de reden is waarom er nog geen contact met je opgenomen is. Ik heb mijn collega en diens manager nogmaals gevraagd om contact met jou op te nemen.