Goede dag,
Tijdens het afsluiten van het 5e mobiele abonnement is mij toegezegd, dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen. Deze zouden wel op het eerstvolgende factuur in rekening worden gebracht. De factuur hierna zou deze weer verrekend worden. Het voorafgaande heeft de juffrouw mij toegezegd.
Dit is niet gebeurd. Ik heb hierop de klantenservice gebeld en zij zeiden dat ze niets voor mij konden betekenen, omdat de betreffende juffrouw dit niet heeft genoteerd. Ik heb gevraagd om mij door te verbinden. Dit was niet mogelijk en de verbinding werd abrupt verbroken. Hierna meteen heb ik teruggebeld. ik kreeg iemand anders aan de lijn. Hij gaf mij hetzelfde antwoord, maar hij kon mij wel doorverbinden. Ik ben nu 1 uur aan het wachten en heb nog niemand gesproken !!!!!
Dit vind ik nu 3 keer teleurstellend.
- De juffrouw heeft verzuimd dit te vermelden
- Het gesprek wordt abrupt verbroken
- Voor de tweede keer wacht ik reeds 1 uur !!!
Hoe is dit mogelijk.
We tonen al geruime tijd vertrouwen in de KPN. We hebben 5 mobiele abonnementen en een alles in 1 abonnement bij de kpn. Dit voorval zorgt wel voor een deuk in het vertrouwen.
Ik ben nogmaals zeer telleurgesteld!!! ik hoop op een passende oplossing vanuit de KPN
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel