Beantwoord

Eerder abonnement laten aflopen om ander abonnement van KPN te starten.

  • 23 February 2019
  • 7 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik heb nog een jaar een abonnement bij KPN met sim only van ongeveer 10 euro per maand voor 300 belminuten omdat we thuis ook alles van KPN hebben. Maar ik zou nu ook graag een Samsung Galaxy S10 willen nemen met abonnement. maar zou dit kunnen het op zeggen van het oude abonnement dat me moeder vorig jaar heeft gedaan om naar een groter abonnement te gaan met telefoon erbij binnen nu en een maand?
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 February 2019, 15:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Jaimy123456
Je kunt je abo afkopen, daarbij moet je de resterende nog niet-verstreken termijnen in 1 keer betalen plus een afkoopboete van, ik meen, €25,00.
Je bent dan ook je mobiele nummer kwijt.
Een andere oplossing is dat binnen 4 maanden voor het einde van je contract kun je verlengen met of zonder toestel, daarbij gaat je nieuwe contract in na het einde van je eerdere contract, maar je krijgt dan wel meteen je nieuwe toestel mee, in dit geval nog 8 maandjes wachten dus.
Of gewoon los het gewenste toestel kopen. Dan dien je wel het hele bedrag in 1 X te voldoen. Dat kan in een fysieke winkel van KPN, Mediamarkt, Optie1, Phonehouse e.a.
Scheelt in de maandlasten.

Op dit moment kun je niet verlengen i.c.m. toestellening. Dat kan (pas) over ca. 8 maanden.
Ja dat kan maar de S10 is met abonnement 200€ goed koper
En dat scheelt dus best wel wat
Nee hoor. Bij KPN zijn alle toestellen bij mijn weten dezelfde prijs met of zonder lening. Tenzij die
€ 200 de lening is natuurlijk. Dat betaal je uiteindelijk toch. Zo'n groot prijsverschil aan het eind van de lening kan ik me niet voorstellen.
Nou Peter als je naar de KPN site gaat en naar pre order van de S10 128gb gaat en een 1 jarig abonnement doet en dan het goedkoopste abonnement neemt van alleen onbeperkt bellen en aangeeft dat je alles van KPN thuis hebt. Dan de eenmalige kosten naar 576 brengt dan hoef je maar 10 euro per maand bij te betalen 12×10=120
120+576=€696 en de S10 los is €899 dat is dus meer dan 200 euries het abonnement tel ik zelf niet mee want dat zijn de zelfde kosten die ik nu ook heb
Nou Peter als je naar de KPN site gaat en naar pre order van de S10 128gb gaat en een 1 jarig abonnement doet en dan het goedkoopste abonnement neemt van alleen onbeperkt bellen en aangeeft dat je alles van KPN thuis hebt. Dan de eenmalige kosten naar 576 brengt dan hoef je maar 10 euro per maand bij te betalen 12×10=120
120+576=€696 en de S10 los is €899 dat is dus meer dan 200 euries het abonnement tel ik zelf niet mee want dat zijn de zelfde kosten die ik nu ook heb

En je staat meteen bij de BKR geregistreerd en dat moet je maar willen.🤔
Volgens mij is de prijs bij KPN gewoon € 696. Ook als je 'm straks los koopt volgens mij. Zie nergens dat het nu een actieprijs is.

Waar vind je dat de S10 met 128 GB 'normaal' € 899 is? Ik zie dat nergens op de KPN site staan?
Handig toch, Google search. Ik zie dat Coolblue 'm voor 899 aanbiedt inderdaad.

@Jan-D
Die lening is lager dan € 250 ( € 120) en dus geen BKR registratie.