Beantwoord

Eerder verbinding afsluiten

  • 11 March 2019
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Hi Dhr Kramer,

Vorige maand heb ik ook hogere kosten gemaakt. Ik heb daar al over gevraagd, het wordt gewoon op het maandelijke factuur bijschrijven en afgerekend.
Op het maandelijke factuur stond dat het automatisch word afgeschreven op 14 maart 2019.
Vandaag is pas 11 maart 2019, waarom hebben jullie mijn 4G verbinding of netwerk verbinding gesloten?
Jullie kunnen het verbindingen pas afsluiten wanneer ik niet heb betaald!!.
Als het eerste poging misluk dan zal ik alsnog een SMS krijgen van een mislukking incasso, en het wordt ongeveer over 10 dagen na het SMS weer automatisch afschrijven.

Ik vind het niet NETJES hoe jullie met klant omgaan, als jullie liever niet willen dat ik bij jullie abonnementen gaan aansluiten mag het ook NETJES gezegd worden!!
Maar niet zomaar afzetten!!

Hopelijk hoor ik snel van U, en mijn netwerk weer snel aansluiten!!
icon

Beste antwoord door huistijger 11 March 2019, 07:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Phat
Vervelend dat het zo gelopen is Phat
Het beste is dat je even belt met 0800 0105 en vraagt naar de afdeling Collections.
Dan heb je gelijk de juiste afdeling te pakken.
Ik denk dat bellen hier het handigste is, @Phat . Financiële kwesties kunnen in de regel alleen daar afgehandeld worden. Ik hoop dat dát gaat lukken!