Beantwoord

Eerder verlengen

• 14 januari 2016
  • 3 reacties
  • 264 keer bekeken

Ik heb een kpn mobiel contract tot 10-2016.
Maar omdat ik veelvuldig mijn telefoon gebruik en deze defect is wil ik graag nu al verlengen. Is dat al mogelijk?
icon

Beste antwoord door PeterG 14 januari 2016, 23:12

Vervelend dat je toestel defect is geraakt. Maar over verlengen/vernieuwen kunnen we kort zijn. Het is niet mogelijk om eerder dan 6 maanden voor de einddatum te verlengen.

Ik zie nu 3 opties:

• je kunt je toestel laten repareren
  • je kunt een toestel lenen van iemand
  • je kunt een nieuwe kopen en later verlengen met sim-only
Wat je wilt doen zul je zelf moeten beslissen. Een nieuw toestel zelf kopen en dan verlengen met sim-only geeft wel het voordeel dat je dan een veel lager maandbedrag hebt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Vervelend dat je toestel defect is geraakt. Maar over verlengen/vernieuwen kunnen we kort zijn. Het is niet mogelijk om eerder dan 6 maanden voor de einddatum te verlengen.

Ik zie nu 3 opties:

• je kunt je toestel laten repareren
  • je kunt een toestel lenen van iemand
  • je kunt een nieuwe kopen en later verlengen met sim-only
Wat je wilt doen zul je zelf moeten beslissen. Een nieuw toestel zelf kopen en dan verlengen met sim-only geeft wel het voordeel dat je dan een veel lager maandbedrag hebt.

Reputatie 7
Badge +30
Wat is er stuk aan je telefoon dan?
Telefoon werkt niet naar behoren. Is met regelmaat overhit dan moet ik m uitzetten.
Het touchscreen "luisterd" niet en ik moet m met regelmaat een harde reset geven omdat het toestel dan compleet vast zit. Ook zit er een barst in het toestel.

Reageer