Alles loopt goed, incl. aanmelden KPN kompleet.
Nummeroverdracht is op 28-12 en 4-1, prima.
Nu worden er wel al bedragen van onze rekening afgehaald.
De factuur zou ik op mijn KPN kunnen inzien.
Echter als ik een account aanmaak, herkent hij mijn telefoonummer niet en kan dus het account niet afmaken.
Hoe zie ik nu hoeveel en wanneer er bedragen worden afgeschreven.
Beste antwoord door Marcia_
Bedankt voor je privébericht! Ik zie dat jullie per 06-nummer één klantnummer hebben, dus hebben jullie de klantnummers niet per definitie nodig voor het aanmaken van een MijnKPN account. Wel dien je je 06-nummer d.m.v. een sms te koppelen en dit is nog niet mogelijk omdat de 06-nummers nog niet ingegaan zijn. Daarom adviseer ik jullie om te wachten met het aanmaken van het MijnKPN account totdat de 06-nummers overgegaan zijn naar KPN. Wel heb ik de facturen gemaild, dat is sowieso makkelijk voor de administratie. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?
Bekijk origineel