Beantwoord

eerste facturen

• 16 december 2015
  • 2 reacties
  • 307 keer bekeken

Via studentmobiel ben ik en mijn vrouw overgestapt naar KPN.

Alles loopt goed, incl. aanmelden KPN kompleet.

Nummeroverdracht is op 28-12 en 4-1, prima.

Nu worden er wel al bedragen van onze rekening afgehaald.

De factuur zou ik op mijn KPN kunnen inzien.

Echter als ik een account aanmaak, herkent hij mijn telefoonummer niet en kan dus het account niet afmaken.

Hoe zie ik nu hoeveel en wanneer er bedragen worden afgeschreven.

icon

Beste antwoord door Marcia_ 21 december 2015, 13:38

Bedankt voor je privébericht! Ik zie dat jullie per 06-nummer één klantnummer hebben, dus hebben jullie de klantnummers niet per definitie nodig voor het aanmaken van een MijnKPN account. Wel dien je je 06-nummer d.m.v. een sms te koppelen en dit is nog niet mogelijk omdat de 06-nummers nog niet ingegaan zijn. Daarom adviseer ik jullie om te wachten met het aanmaken van het MijnKPN account totdat de 06-nummers overgegaan zijn naar KPN. Wel heb ik de facturen gemaild, dat is sowieso makkelijk voor de administratie. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste ,

Leuk dat jullie inderdaad over zijn gekomen naar KPN! Ik vermoed dat er inmiddels eenmalige aansluitkosten in rekening zijn gebracht. 

Omdat jullie 06-nummers onder één klantnummer staan, dien je voor de verificatie van het MijnKPN account inderdaad een klantnummer in te vullen. Deze staat alleen, hoe ironisch, op de factuur die je dus nog niet in kan zien. Ik ben me ervan bewust dat dit nogal bijzonder is en zal daarom de eerste factuur naar je mailen 😉.

Wil je reageren op het privébericht wat je zo van me krijgt? Dan mail ik je de factuur en kan er een MijnKPN account aangemaakt worden. 

Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor je privébericht! Ik zie dat jullie per 06-nummer één klantnummer hebben, dus hebben jullie de klantnummers niet per definitie nodig voor het aanmaken van een MijnKPN account. Wel dien je je 06-nummer d.m.v. een sms te koppelen en dit is nog niet mogelijk omdat de 06-nummers nog niet ingegaan zijn. Daarom adviseer ik jullie om te wachten met het aanmaken van het MijnKPN account totdat de 06-nummers overgegaan zijn naar KPN. Wel heb ik de facturen gemaild, dat is sowieso makkelijk voor de administratie. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?

Reageer