Beantwoord

Eerste factuur valt hoger uit

  • 12 May 2021
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Internet, tv en mobiel abonnement afgesloten. In de deal zou mijn mobiele ( onbeperkte) abonnement 25euro per maand gaan kosten.

Meerdere problemen gehad met alle producten ( internet/ tv is 3 weken later pas aangesloten  enzo).

 

Nu 1 factuur voor 2 maanden gehad van 67,74 euro .

Ge en spraken meer dus van de 25euro zoals ik ooit heb afgesloten.

So  how about...

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 12 May 2021, 22:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoe ziet pagina 2 van de factuur er uit? Kunt u daar een schermafdruk van plaatsen?

 

Reputatie 7
Badge +12

Heb je KPN Internet thuis? Dan staan de KPN Hussel voordelen van -7,50 staan nog niet aan. Ik gok een foutje in het systeem. 
het is wel de moeite om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice of de moderatoren dit na te laten kijken zodat het teveel betaalde bedrag kan worden gecrediteerd.

je kunt het alvast zelf aanmelden op https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Reputatie 7
Badge +24

Er word nu dus 35 euro betaald per maand. Met € 7,50 husselkorting kom je uit op € 27,50, geen 25 euro.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Nie87, welkom op ons forum!
Heb je in de tussentijd nog collega's van mij gesproken? (telefonisch via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service
Anders kijk ik graag even mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?