Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Eind datum

• Deelnemer
  • 8 reacties
Ik heb mijn contract afgekocht van mijn mobiele abonnement. En beëindigd. Stopt per 12-07-2018. Dit heb ik op Maandag 11-06-2018 gedaan. Dat dit even duurt voor het verwerkt is begrijp ik, maar ik zie in mijn KPN nog steeds geen eind datum staan? Hoelang gaat dit duren??
icon

Beste antwoord door tats 18 juni 2018, 14:04

Hoi,

Van de nieuwe provider bevestiging gekregen dat nummerbehoud is goedgekeurd.
Bevestiging voor contract opzeggen heb ik ook gekregen.

Heel erg bedankt voor de hulp. En het nakijken.

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hoi tats, ik lees inderdaad in ons systeem dat je akkoord gaat met de afkoopsom. Ondanks dat lijkt het nog niet duidelijk te zijn bij onze afdeling nummerbehoud. Vandaar dat je dit nog niet ziet via MijnKPN. Ik ga maandag voor je bellen om ervoor te zorgen dat jouw aanvraag soepel verloopt en kom er op terug.
Hi Marina,

Dat zou ik erg fijn vinden.

Ik hoor het graag.

Tatjana
Reputatie 7
Badge +14
Hoi tats, ik sta op het punt te bellen met onze afdeling nummerbehoud. Echter zie ik nu iets opvallends. Er is meerdere keren een aanvraag gedaan voor nummerbehoud vanuit een andere provider, maar ik zie ook nog een verzoek om het nummer om te zetten van abonnement naar prepaid. In beide gevallen kan er sprake zijn van een afkoopsom. Het is mij nu niet duidelijk of je gaat overstappen of dat je het nummer verder wilt gebruiken met prepaid. Wil je dit nog toelichten?
Goedemorgen,
Ik wil overstappen naar een andere provider. Dit heb ik al aangevraagd en gaat per 12 juli in als mijn nummer behoud wordt goed gekeurd. Omdat ik mij nummer wil behouden zou ik een prepaid krijgen anders kon ik mijn nummer niet meenemen volgens kpn.
Ik heb idd een aantal keer mijn nummerbehoud aangevraagd via de nieuwe provider.

Hoop dat het zo iets duidelijker is.
Reputatie 7
Badge +14
Hoi tats, ik heb zojuist gebeld. Mijn collega had wel een melding achtergelaten m.b.t. de afkoopsom en nummerbehoud, maar heeft dit verder niet doorgegeven richting de afdeling nummerbehoud. Ik heb dit nu wel gedaan, maar hiervoor moet je nog wel één keer je aanvraag doen bij je nieuwe provider. Laat je mij even weten wanneer je de aanvraag weer hebt gedaan? Dan kan ik controleren of het dit keer wel goed gaat. 🙂 Je nummer kan overigens nog steeds per 12-07 over, dit kun je dus wederom aangeven bij je nieuwe provider.
Hi Marina,

Mijn nummer behoud kan ik dat nu gelijk aanvragen bij de nieuwe provider?
Mijn contract datum staat namelijk nog steeds op 26-10-2018, Dus dan wordt waarschijnlijk de aanvraag weer afgekeurd?
Mijn aanvraag is goedgekeurd voor nummer behoud. Dus daar ben ik erg blij mee.

Het is alleen dat mijn contractdatum nog steeds op 26-10-2018 staat, en ik nog geen bevestiging heb gekregen dat ik het mijn contract heb beëindigd met daarin ook dan de afkoopsom. Ik hoop dat ik die toch spoedig in mijn mailbox krijg.

Zojuist ook de bevestiging gekregen dat mijn nummer mee kan naar andere provider, en hoe en wat met de facturen.

Top ben bij dat het vandaag is geregeld.

Dank je wel.
Reputatie 7
Badge +14
Heb je een bevestiging ontvangen van de goedkeuring voor de aanvraag van nummerbehoud? Ik en onze afdeling nummerbehoud zien dit namelijk niet terug. Alle aanvragen die tot nu toe zijn gedaan, zijn geblokkeerd. Nummerbehoud is inmiddels op de hoogte van het akkoord wat betreft de afkoopsom. Omdat de voorgaande aanvragen zijn geblokkeerd moet er een nieuwe aanvraag komen vanuit jouw nieuwe provider. Ze zijn nu op de hoogte van het akkoord van je afkoopsom, dus het zou na deze aanvraag goed moeten gaan en zou je wel een bevestiging van beëindiging contract ontvangen.
Hoi,

Van de nieuwe provider bevestiging gekregen dat nummerbehoud is goedgekeurd.
Bevestiging voor contract opzeggen heb ik ook gekregen.

Heel erg bedankt voor de hulp. En het nakijken.

Reageer