Beantwoord

Einde contract

  • 2 August 2020
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Mijn abonnement eindigt op 15 augustus en stap over naar een andere provider... Nu zie ik dat de ingangsdatum 2 september zal zijn. Kan ik in die tussentijd nig gebruik maken van mijn oude abonnement of zit ik dan zonder?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 August 2020, 12:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Veerle123 ,

Als je niet verlengt, dan loopt jouw oude abonnement ongewijzigd door tegen dezelfde voorwaarden. Je zit dus niet zonder abonnement. 

Je hebt dan te maken met een opzegtermijn van precies één maand. 

Als je per 2 september 2020 wilt opzeggen, dan kun je dat vandaag tot 22.00 nog telefonisch regelen via 0800-0402.

Of heeft jouw nieuwe provider dit al voor jou geregeld via een overstapservice? 

Twijfel je? Zeg dan vandaag nog telefonisch op voor de zekerheid. 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Veerle123 ,

Als je niet verlengt, dan loopt jouw oude abonnement ongewijzigd door tegen dezelfde voorwaarden. Je zit dus niet zonder abonnement. 

Je hebt dan te maken met een opzegtermijn van precies één maand. 

Als je per 2 september 2020 wilt opzeggen, dan kun je dat vandaag tot 22.00 nog telefonisch regelen via 0800-0402.

Of heeft jouw nieuwe provider dit al voor jou geregeld via een overstapservice? 

Twijfel je? Zeg dan vandaag nog telefonisch op voor de zekerheid. 

 

 

 

@Veerle123 

Is het nu allemaal gelukt zoals jij wilt? 

 

Reputatie 7

Hoi @Veerle123, welkom bij ons op het forum. Jammer dat je ons gaat verlaten! Je hebt het topic in de mobiele categorie aangemaakt, ik vermoed daardoor dat het gaat over het overstappen met een mobiel nummer naar een andere provider? Als je het nummer meeneemt naar je nieuwe provider hoef je helemaal niets te doen, jouw abonnement bij ons loopt gewoon door, en stopt automatisch zodra de nieuwe provider het nummer overneemt :slight_smile:

Reputatie 7

We hebben geen reactie meer van je gezien @Veerle123, is het nog gelukt? Als we nog iets voor je kunnen betekenen of als je andere vragen voor ons hebt horen we het graag.