Beantwoord

Einde contract - zelfde kosten

  • 3 May 2019
  • 4 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik wilde mijn abonnement bekijken om te zien wanneer deze afloopt. Toen zag ik dat dit al op 29-09-2018 het geval was. Ik heb het nu direct omgezet naar een Sim-Only, maar ik vind het niet redelijk dat ik na afloop van mijn abonnement dezelfde kosten heb moeten betalen als tijdens mijn abonnement, omdat mijn toestel inmiddels afbetaald is. Welke oplossing bieden jullie in deze?
icon

Beste antwoord door Joran 5 May 2019, 12:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Ilona! Bij abonnementen voor 2017 was dit inderdaad het geval. Inmiddels zijn abonnements- en toestelkosten van elkaar losgekoppeld en wordt het abonnement na de contractstermijn van 12 of 24 maanden automatisch omgezet naar een maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement. Voor de abonnementen die al in contract waren in 2017 hebben we een overgangsregeling gemaakt. Ik breng je in contact met een afdeling die zorgt dat de toestelkosten na 29-09 worden teruggestort. Kun je daarvoor je profiel aanpassen met je adresgegevens en klantnummer/06-nummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Hallo Joran, dankjewel voor je reactie, fijn om te horen. Ik heb mijn profiel aangepast. Ik hoor graag of dit voldoende is zo of dat je meer info nodig hebt.
Reputatie 7
Badge +28
Helemaal goed! We nemen deze week contact met je op om dit op te lossen 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Zo te zien is het opgelost, ik ga ervan uit naar tevredenheid 🙂 Als je in de toekomst eens ergens hulp bij nodig hebt, laat het weten!

Reageer