Elke dag de frustratie met KPN mobiel: geen bereik

• 21 augustus 2016
  • 31 reacties
  • 565 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Owh ok,kreeg alleen de melding dat ik geblokkeerd zou worden als ik in andere topics zou reageren met negatief nieuws over KPN of over items die niets toevoegen,maar ok,is op facebook inmiddels 142 keer gedeeld dus zal het bij de grote meerderheid nu wel bekend zijn.Top, dan was het dus ook niet nodig.
Nee klopt,oplichting komt altijd boven water..............................gelukkig wel!!
Ik geloof dat er ook iets bestaat als smaad en laster.
Klopt,dat is als er onwaarheden verteld worden....................
Klopt,dat is als er onwaarheden verteld worden....................
Wanneer iemands eer of goede naam wordt aangetast, kan sprake zijn van belediging, smaad of laster. Ook als de bewering feitelijk juist is. Er moet een redelijk belang zijn bij de bewering. Ook iemand belachelijk maken in een parodie mag vaak wel.

Beste benzelluf.
Ik hoop dat je begrijpt dat ik het erg ver vindt gaan wanneer je schrijft, dit arrogante stelletje prutsers. Denk bijvoorbeeld eens aan mensen die bijvoorbeeld in mobiele masten klimmen om anderen, jouw en mij op verschillende muziekfestivals van een werkend signaal te voorzien. Dat je gefrustreerd bent kan en mag - maar ieder mens, ellke man en vrouw zijn waardevolle (levende) wezens. Mensen die dit kunnen lezen.......

Ik zou je willen verzoeken om dat in je achterhoofd te bewaren.

En dit is een openbaar forum geen rechtbank waar recht wordt gesproken door een onafhankelijke rechter gebaseerd op (bewezen) feiten....
Mocht je kiezen voor een rechtsgang wens ik je suuk 6 (evenals KPN).

Hier laat ik het verder bij.
Dan hoop ik ook dat jij begrijpt dat als je zelfs foto's stuurt waarop te zien is dat er buiten geen enkel signaal of bereik is en men jou afscheept met 5 euro korting en verder niets doet mensen zo gefrustreerd raken dat je alleen negatief commentaar kan verwachten,puur en alleen doordat je niet bereid bent dit op te lossen voor de klant........

Reageer