Beantwoord

Er mist dubbele data op 1 van de mobiele abonnementen

  • 8 August 2020
  • 7 reacties
  • 51 keer bekeken

Hi All,

 

Ik heb een KPN Compleet abonnement en daar drie mobiele nummers in gekoppeld. Bij twee van de drie heb ik het voordeel van dubbele data. In de bevestigingsmail van het derde nummer staat dat er ook genoten kan worden van het voordeel van dubbele data. Weet iemand hoe ik dit nog geregeld krijg, bellen? Wilde dit eigenlijk online geregeld krijgen, dus vandaar mijn vraag in dit forum.

 

Alvast bedankt voor de reactie…

 

Mvg Gerrit van den Brink

icon

Beste antwoord door Natasja 18 August 2020, 14:35

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

KPN Compleet is geen abonnementsvorm. Het is een voordelenpakket wat van toepassing is op de oudere abonnementen. 

Wat is de startdatum van het abonnement waarop u geen dubbele data heeft? Wat is de naam van dit abonnement? Is dit een Hussel abonnement? 

Volgens mij is dit een Hussel abonnement en is 1,5 maand geleden gestart. Echter staat in de bevestigingsmail die ik heb ontvangen toen ter tijd dat dubbele data van toepassing is via het voordelenpakket KPN Compleet. Onder andere 1 van de redenen om wederom een mobiel abonnement bij KPN af te sluiten. 

Reputatie 7
Badge +24

En heeft u daar een schermafdruk van? Want dubbele data bestaat niet meer bij een Hussel abonnement. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Tja ... vaag verhaal. Maar de laatste zin zegt het: niet bij een Hussel abonnement. Een KPN medewerker moet hier nog maar eens op reageren.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @g_vdbrink. Van harte welkom hier. Terechte vraag stel je hier. De vuistregel luidt: op alle nieuwe abonnementen zijn de KPN Hussel voordelen van toepassing. Bestaande abonnementen behouden KPN Compleet voordeel.

Bijvoorbeeld: je combineert een Alles-in-1 (Instap, Standaard of Premium) abonnement met meerdere KPN Mobiel Zorgeloos abonnementen, en je verlengt (vernieuwt) een van je mobiele abonnementen. Dan gaat het nieuwe abonnement over naar KPN Hussel. Het Thuis-abonnement en de andere mobiele abonnementen genieten van de voordelen van KPN Compleet.

Ik kan natuurlijk nog even voor je nakijken of het zo allemaal klopt. Vul in dat geval je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder en vul de 06-nummers in in het opmerkingenveld. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @g_vdbrink. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom (voorzichtig) van uit dat je vraag zo is beantwoord. Als er nog wel onduidelijkheden zijn, dan hoor ik het graag. 

Reageer