Beantwoord

Esim beschikbaar bij KPN

  • 28 July 2020
  • 19 reacties
  • 686 keer bekeken

Is het mogelijk esim met het zelfde nummer te krijgen op iPhone en iWatch?

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 July 2020, 18:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Frank999 ,

Op het moment is er vanuit KPN nog geen e-sim beschikbaar. Een KPN-moderator heeft onlangs geschreven dat dit naar verwachting ooit wel zal komen, maar wanneer valt nog niets over te zeggen.

Bron: moderator Erik 

https://forum.kpn.com/mobiele-diensten-18/e-sim-bij-kpn-493629

Reputatie 7
Badge +24

Hi Frank, welkom op het forum. 

Noordzee legt dit goed uit. Dit zal er wel komen, maar concreet kan ik hier nog niets over zeggen. Kort gezegd: nee, op dit moment is deze optie helaas nog niet beschikbaar. 

Reputatie 1

Waar kan ik mij aanmelden voor een eventuele pilot?

Ik ben al 13 jaar klant bij KPN maar als dit er niet binnen 1 a 2 maanden uiterlijk komt ben ik gedwongen om toch echt afscheid te gaan nemen. De hele tijd met 2 telefoons slepen wordt inmiddels toch wel vervelend.

Reputatie 7

De hele tijd met 2 telefoons slepen wordt inmiddels toch wel vervelend.

Bij welke provider is jouw tweede telefoonnummer ondergebracht?

Weet je overigens dat slepen met twee telefoons helemaal niet nodig is om twee nummers op één telefoon actief te hebben.

Reputatie 1

De hele tijd met 2 telefoons slepen wordt inmiddels toch wel vervelend.

Bij welke provider is jouw tweede telefoonnummer ondergebracht?

Weet je overigens dat slepen met twee telefoons helemaal niet nodig is om twee nummers op één telefoon actief te hebben.


Ook KPN :D

 

Tevens is dit wel nodig, ik ga niet met doorschakelen werken. Dit is niet handig, andere voicemail en tevens voor uitgaand bellen niet praktisch.

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat @wjb doelt op toestellen met 2 simkaarten. Ik kan je helaas niet de garantie geven dat dit binnen 2 maanden rond zal zijn. 

Reputatie 1

Ik denk dat @wjb doelt op toestellen met 2 simkaarten. Ik kan je helaas niet de garantie geven dat dit binnen 2 maanden rond zal zijn. 


Dan is dit wel een rare benadering. We hebben het tenslotte over e-sim en ik wil absoluut geen Android om diverse redenen die niet hier van belang zijn in deze discussie :)

 

Ik snap dat je die garantie niet kan geven maar ik kan in ieder geval wel de garantie geven dat ik dan mijn abonnement opzeg als dat er dan nog niet is helaas. Begint gewoon storend te worden. Zelfs Simyo bied het aan en is gewoon een volledige KPN dochter.

 

Mijn privé simkaart heb ik namelijk wel in de hand en die van mijn werk niet en gezien beide KPN zijn moet dan de privé simkaart het veld gaan ruimen.

Reputatie 7

Ook KPN :D

Ja, ook KPN.

Overigens heeft @Alex_P het volledig bij het rechte eind m.b.t. tot die 2 sim-slots.

Dat jij kiest voor iOS is jouw keuze, maar het laat onverlet dat het geen enkel probleem is om op één toestel twee nummers actief te hebben. Hier hebben we dat al jaren.

Voor mij geld hetzelfde, oktober loopt abonnement af en dan over op simyo, vanwege de e-sim. Snap echt niet dat een gerenomeerd bedrijf als KPN achterblijft met dit soort ontwikkelingen.

Badge

Voor mij geld hetzelfde, oktober loopt abonnement af en dan over op simyo, vanwege de e-sim. Snap echt niet dat een gerenomeerd bedrijf als KPN achterblijft met dit soort ontwikkelingen.

Voor mij geldt hetzelfde.

Waar kan ik mij aanmelden voor een eventuele pilot?

Ik ben al 13 jaar klant bij KPN maar als dit er niet binnen 1 a 2 maanden uiterlijk komt ben ik gedwongen om toch echt afscheid te gaan nemen. De hele tijd met 2 telefoons slepen wordt inmiddels toch wel vervelend.

nog even volhouden…

Apple gaat zeer waarschijnlijk medio September een presentatie geven en de hoop is dat de esim lijst providers wordt uitgebreid bij deze presentatie...

Waar kan ik mij aanmelden voor een eventuele pilot?

Ik ben al 13 jaar klant bij KPN maar als dit er niet binnen 1 a 2 maanden uiterlijk komt ben ik gedwongen om toch echt afscheid te gaan nemen. De hele tijd met 2 telefoons slepen wordt inmiddels toch wel vervelend.

nog even volhouden…

Apple gaat zeer waarschijnlijk medio September een presentatie geven en de hoop is dat de esim lijst providers wordt uitgebreid bij deze presentatie...

Gaat het dus niet worden… Apple presentatie is net klaar en in de Apple Store is de nieuwe Apple Watch alleen beschikbaar ZONDER 4G functionaliteit.

De KPN opzegging is onderweg…

Koninklijk

Prehistorisch

Netwerk

Reputatie 7
Badge +24

Waar kan ik mij aanmelden voor een eventuele pilot?

Ik ben al 13 jaar klant bij KPN maar als dit er niet binnen 1 a 2 maanden uiterlijk komt ben ik gedwongen om toch echt afscheid te gaan nemen. De hele tijd met 2 telefoons slepen wordt inmiddels toch wel vervelend.

nog even volhouden…

Apple gaat zeer waarschijnlijk medio September een presentatie geven en de hoop is dat de esim lijst providers wordt uitgebreid bij deze presentatie...

Gaat het dus niet worden… Apple presentatie is net klaar en in de Apple Store is de nieuwe Apple Watch alleen beschikbaar ZONDER 4G functionaliteit.

De KPN opzegging is onderweg…

Koninklijk

Prehistorisch

Netwerk

Lief :heart:

Reputatie 6
Badge +7

Al 13 jaar klant o ik hoop dat KPN dit verlies te boven kan komen😔

Reputatie 7

Gaat het dus niet worden… Apple presentatie is net klaar en in de Apple Store is de nieuwe Apple Watch alleen beschikbaar ZONDER 4G functionaliteit.

De KPN opzegging is onderweg…

Naar welke provider stap je over want in Nederland is er geen enkele provider die de eSIM op de Apple Watch ondersteunt.

Ik snap daarom ook wel waarom Apple het 4G model niet aanbiedt in de Nederlandse Apple Store, de afzetmarkt is dan natuurlijk wel heel erg klein.

Reputatie 1

Beste @Kpn, is inmiddels al bekend wanneer binnenkort is, als het gaat om e-Sim? Het is nu al meer dan een maand binnenkort...

 

grtz gertie

Ik denk dat u het beste deze pagina in de gaten kunt houden. Deze vraag wordt namelijk vaker gesteld.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/esim.htm

Goedemiddag 

als zo veel mensen zitten te wachten op Esim en zeker op esim in combinatie met Apple Watch. 
waarom niet de eerste zijn die dit aanbied.  
hebben jullie en hoop klanten er bij. 
 

in Buurland Duitsland is hij wel te koop. 
ik wacht met smart dat jullie. Provider van NL 

 

geef ons meer info.  Graag als dat kan wanneer dit mogelijk zal zijn. 

Reputatie 7

Waarom zal KPN er dan een hoop klanten bij krijgen?