Beantwoord

EU100AAN

• 16 september 2016
  • 8 reacties
  • 103 keer bekeken

ik heb vorige week in het buitenland EU100AAN gebruikt. na enige tijd was dit op en kreeg ik de melding dat vanaf dat moment internet in het buitenland is geblokkeerd. Hoe hef ik deze blokkade weer op ZONDER opnieuw EU100AAN te gebruiken?
icon

Beste antwoord door Justin_ 17 september 2016, 17:38

Hoi Canada1956, welkom op het forum! Als je meer dan een paar MB's verbruikt in het buitenland is een bundel snel goedkoper dan betalen voor elke MB.

Dat gezegd hebbende, het is zeker mogelijk zonder bundel te internetten in het buitenland. De internetbescherming hef je op door JA te sms'en naar 1330. Vervolgens kun je internetten.

Laat je me weten of dit lukt?
Bekijk origineel

8 reacties

Daarvoor is juist wederom EU 100 AAN nodig. De blokkade dient als bescherming tegen hoge kosten als de bundel op is.

*edit
Een optie kan zijn de KPN app kan dus ook.
Ja maar ik wil absoluut niet nog eens EU100AAN gebruiken. Het moet toch mogelijk zijn gewoon weer internet te gebruiken. Het is mijn probleem als de kosten oplopen.
Zie mijn edit.
Geloof me wees blij met de bescherming ! :)

*edit
Bron.. https://www.kpn.com/mobiel/bundels/buitenland.htm
NEE, ik wil van de blokkade af !! Het is toch gewoon te gek dat je internet zomaar geblokkeerd wordt en dat ik vanaf nu VERPLICHT ben een extra product af te nemen. Ik wil het gewoon niet, klaar.
Ik wil je niet doen schrikken.......maar er is iets - slechts 1 woord. Upgrade. Geloof me, ik zie het anders. 🙂 Bescherming tegen hoge kosten valt heel veel voor te zeggen.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Canada1956, welkom op het forum! Als je meer dan een paar MB's verbruikt in het buitenland is een bundel snel goedkoper dan betalen voor elke MB.

Dat gezegd hebbende, het is zeker mogelijk zonder bundel te internetten in het buitenland. De internetbescherming hef je op door JA te sms'en naar 1330. Vervolgens kun je internetten.

Laat je me weten of dit lukt?
@Justin_
Bedankt voor deze reactie i.i.g van mijn kant. Misschien een optie, kan het op die pagina ook vermeld worden. Lijkt me een goede aanvulling. 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Canada, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Betekent dit dat je met de sms naar 1330 de internetbescherming hebt opgeheven? Daar ga ik van uit. Als je nog vragen hebt, dan zie ik je reactie graag tegemoet.

@Dreekuh, de link die jij in dit topic hebt geplaatst, gaat specifiek over internetbundels. Op de pagina over bescherming tegen onverwachte internetkosten wordt de optie sms'en naar 1330 wel genoemd. Ik zal jouw suggestie om dit ook aan de 'internetbundel'-pagina toe te voegen, doorzetten naar de collega's die hier over gaan 🙂

Reageer