Beantwoord

experiabox

  • 25 juni 2012
  • 1 reactie
  • 9619 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Sinds een half jaar een experiabox. Alles werkt voortreffelijk. Tot gisteren: wifi-verbinding is uitgevallen. In overleg met helpdesk opnieuw gestart, gereset, ander kanaal ingesteld, niets helpt. Jammer dan. Oplossing: bel de expertlijn, wij weten het niet meer. Kost €20,- en als het dan niet lukt, moet er een expert aan huis komen, die €45,- per half uur rekent.

Zijn ermeer die zulke "goede" ervaringen hebben met de service van de KPN?

icon

Beste antwoord door Cornelis 25 juni 2012, 20:44

Beste He,

Welkom op het Forum,

Jammer dat de wifi is uitgevallen op je experiabox na een half jaar. Om dit voor je op te pakken vraag ik je graag om mij via een privébericht je klantnummer, naam contractant en een contactnummer toe te zenden.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste He,

Welkom op het Forum,

Jammer dat de wifi is uitgevallen op je experiabox na een half jaar. Om dit voor je op te pakken vraag ik je graag om mij via een privébericht je klantnummer, naam contractant en een contactnummer toe te zenden.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer